Gå til innhold

sulten på natten

Gjest lille_trille

Anbefalte innlegg

Gjest lille_trille

hei!

leste et innlegg om ei som spurte hvorofr hun var så sulten om natten-selv om hun spsite nok..og da svarte noen at det kunen vere fordi hu spiste høy-GI-mat på kvelden!

men jeg og våkner av og til-sulten som bare det.-det kan vere at jeg er sulten-jeg slanker meg-men da vet jeg jo ikke-om det er feil mat jeg spiste eller om jeg er sulten-og må ha meg mat-for jeg får ikke sove ellers!

er det veldig ulurt å spise litt da-ikke mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør alltid spise når man er sulten. Man bør lytte til kroppens signaler -ellers mister man nettopp følelsen for når man er mett/sulten.

Så prøv å spis _litt_ om natten hvis du våkner av sult. Hvis det er vanlig at du plages av dette, bør du kanskje vurdere kostholdet ditt. Du får muligens ikke i deg nok næring.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_trille

Man bør alltid spise når man er sulten. Man bør lytte til kroppens signaler -ellers mister man nettopp følelsen for når man er mett/sulten.

Så prøv å spis _litt_ om natten hvis du våkner av sult. Hvis det er vanlig at du plages av dette, bør du kanskje vurdere kostholdet ditt. Du får muligens ikke i deg nok næring.

:)

:) kan også nevne at jeg av og til drømmer om mat:)

men jeg er faktisk ikke sulten når jeg legger meg-jeg spiser sundt og variert-mye grovt og mye fiber da-så det kan jo hende at det fiberen som metter-vil ikke sende forbrenningen heller...hm...

takk for svar forresten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror bare det er uvane. Har du ellers et normalt kosthold er det ingen grunn til å spise om natten. Men når du begynner med det blir det fort en vane.

Drikk et stort glass vann i stedet. Ofte tror vi at vi er sultne , men det vi egentlig er er tørste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...