Gjest lille_trille Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 hei! leste et innlegg om ei som spurte hvorofr hun var så sulten om natten-selv om hun spsite nok..og da svarte noen at det kunen vere fordi hu spiste høy-GI-mat på kvelden! men jeg og våkner av og til-sulten som bare det.-det kan vere at jeg er sulten-jeg slanker meg-men da vet jeg jo ikke-om det er feil mat jeg spiste eller om jeg er sulten-og må ha meg mat-for jeg får ikke sove ellers! er det veldig ulurt å spise litt da-ikke mye? 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Man bør alltid spise når man er sulten. Man bør lytte til kroppens signaler -ellers mister man nettopp følelsen for når man er mett/sulten. Så prøv å spis _litt_ om natten hvis du våkner av sult. Hvis det er vanlig at du plages av dette, bør du kanskje vurdere kostholdet ditt. Du får muligens ikke i deg nok næring. 0 Siter
Gjest lille_trille Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Man bør alltid spise når man er sulten. Man bør lytte til kroppens signaler -ellers mister man nettopp følelsen for når man er mett/sulten. Så prøv å spis _litt_ om natten hvis du våkner av sult. Hvis det er vanlig at du plages av dette, bør du kanskje vurdere kostholdet ditt. Du får muligens ikke i deg nok næring. kan også nevne at jeg av og til drømmer om mat:) men jeg er faktisk ikke sulten når jeg legger meg-jeg spiser sundt og variert-mye grovt og mye fiber da-så det kan jo hende at det fiberen som metter-vil ikke sende forbrenningen heller...hm... takk for svar forresten! 0 Siter
Gjest erato Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 tror bare det er uvane. Har du ellers et normalt kosthold er det ingen grunn til å spise om natten. Men når du begynner med det blir det fort en vane. Drikk et stort glass vann i stedet. Ofte tror vi at vi er sultne , men det vi egentlig er er tørste 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.