Gjest lille rødhette Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Nå som høsten nærmer seg og jeg allerede sitter her med en fæl forkjølelse, har jeg bestemt meg for å ta et eller annet tilskudd...vitaminer, mineraler, sporstoffer...whatever, helst en kombinasjon. Er jente på 16 år med normalt kosthold og aktivitetsnivå. Tar to tranperler daglig allerede. Noen som har et vitamintilskudd de kan anbefale meg? Hvor får man kjøpt det og til hvilken pris?Håper noen vet:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det beste multivitamin-tilskuddet er KostPluss, det er veldig bra balansert. Hvis du tar to-tre av dem daglig (hvis du trener, ellers tar du én) og tilskudd av C-vitamin (f.eks 750mgs tabletter fra PharmaNor) så er du bra sikret. Fortsett med tranpiller, eventuelt omega 3, så får du i deg det meste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.