Gå til innhold

Multivitaminer

Gjest lille rødhette

Anbefalte innlegg

Gjest lille rødhette

Nå som høsten nærmer seg og jeg allerede sitter her med en fæl forkjølelse, har jeg bestemt meg for å ta et eller annet tilskudd...vitaminer, mineraler, sporstoffer...whatever, helst en kombinasjon. Er jente på 16 år med normalt kosthold og aktivitetsnivå. Tar to tranperler daglig allerede. Noen som har et vitamintilskudd de kan anbefale meg? Hvor får man kjøpt det og til hvilken pris?Håper noen vet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste multivitamin-tilskuddet er KostPluss, det er veldig bra balansert. Hvis du tar to-tre av dem daglig (hvis du trener, ellers tar du én) og tilskudd av C-vitamin (f.eks 750mgs tabletter fra PharmaNor) så er du bra sikret. Fortsett med tranpiller, eventuelt omega 3, så får du i deg det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...