Gjest Madeleine Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hei igjen alle sammen. Noen her som vet hvor mye en osteskive veier? I en kaloritabell jeg har sett i, står hvitost til en brødskive oppført med 20 gram, og brunost til en brødskive med 15. Hvordan kan det ha seg?? Dessuten er det vel individuelt hvor mye ost man har på også, derfor lurer jeg som sagt på hvor mye en osteskive veier, og hvor mange kalorier det er i en skive fløtemysost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pimper'n Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Brunost veier mer enn hvitost. Derfor også mer kalorier jo flere gram du hiver på. Ikke sant? Derfor sies man at brunost kan man ha 15 gram av, for 20 gram hvitost er ca like mye kalorier. Skjønte du det? øh... Hvitost veier ca 5 gr pr skive. Jeg har sjekka det! ;-) Brunost veier litt mer. Rundt 8 tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.