Gjest normalt eller....? Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 har ei venninne(18 år)hun bare elsker deig og røre.Særlig bolle deig,hun kan spise det til hun blir fysisk dårlig.Kvalm og elendig. Kake røre elsker hun også... Er dette normalt? Sykt?Jeg skriver for henne...jeg vet ikke hva jeg skal tro...kjenner ingen andre som gjør det..men sykt?jeg vet ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss77 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det hørtes ikke helt bra ut å spise gjærdeig. Tror ikke det er helt bra for magen?? Jeg selv ELSKER sjokoladekakerøre/deig! Mmmm.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Veldig, veldig sykt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest titia Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 alle (ja faktisk) barn jeg har vært borti angående dette liker deig. Likte det selv som barn, liker det litt enda, men spiser det selvsagt ikke fordi jeg vet det ikke er spesielt bra. Så unormalt er det vel ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg kunne aldri spise gjærdeig, men kakerøre er namnam. jeg sørger alltid for at det er en slump igjen som jeg kan spise. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miromurr Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kakedeig er kjempegodt. (Og jeg lar vel ikke være å smake på bolledeigen heller...) Men det kommer jo an på mengdene da. Lager hun seg en langpanneporsjon med kakedeig og spiser den rå, så er det vel i overkant.. Men slikke bollen må til, ellers blir ikke kaka god! Så det så! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.