Jack1365380333 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hei! Nyinnflyttet til Oslo. Bor på Majorstua. Lurer derfor på hvor det er best å trene... SATS eller Elixia? Tar gjerne imot meninger fra folk som kjenner til begge stedene... Jeg trener både fellestimer (spinning/pump osv) samt kondisjon og vekter/apparater... Og hva er prisen på de to forskjellige sentrene? På forhånd takk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg har vært medlem begge steder, og jeg må si at Elixia på Majorstuen (Colosseum) er det beste treningsstedet i hele Norge! Både når det gjelder timetilbud, apparater i helsestudio, plass i garderobene, service, kunnskap, osv. Og du må for all del prøve Elixia på Skøyen, der har de Aqua-senter med masse fantastiske dusjer, kulper, badstuer, romerbad og alt sånt. Prisene husker jeg ikke, sjekk på hjemmesidene. Det er ganske likt, om ikke det er noen tiere billigere på Elixia.. Nå er jeg medlem på SATS igjen, men det er av praktiske grunner, ikke fritt valg. Og jeg savner Elixia.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashild Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Har ei venninne som gikk på sats (kr 449 pr md) og som nå trener på Elixia (kr 390 pr md). Tror hun er storfornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.