Gå til innhold

S.A.T.S. vs Elixia?

Jack1365380333

Anbefalte innlegg

Hei!

Nyinnflyttet til Oslo. Bor på Majorstua. Lurer derfor på hvor det er best å trene... SATS eller Elixia? Tar gjerne imot meninger fra folk som kjenner til begge stedene...

Jeg trener både fellestimer (spinning/pump osv) samt kondisjon og vekter/apparater...

Og hva er prisen på de to forskjellige sentrene?

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært medlem begge steder, og jeg må si at Elixia på Majorstuen (Colosseum) er det beste treningsstedet i hele Norge!

Både når det gjelder timetilbud, apparater i helsestudio, plass i garderobene, service, kunnskap, osv. Og du må for all del prøve Elixia på Skøyen, der har de Aqua-senter med masse fantastiske dusjer, kulper, badstuer, romerbad og alt sånt.

Prisene husker jeg ikke, sjekk på hjemmesidene. Det er ganske likt, om ikke det er noen tiere billigere på Elixia..

Nå er jeg medlem på SATS igjen, men det er av praktiske grunner, ikke fritt valg. Og jeg savner Elixia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...