Gå til innhold

Perverst?


gyrken

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om å åpne en stor boks joikakaker, varme og spise den alene uten tilbehør. Når man er bare en person og klokka er omtrent 12 på en tirsdag..

Perverst? Eller ganske normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    16

  • Nyco

    4

  • MaikenK

    3

  • conan

    3

Mest aktive i denne tråden

Da er man gravid eller så har man gått tom for lykkepiller eller så er man en flyttsame på Grünerløkka mmed hjemlengsel...

Hmm.. og man verken er gravid eller same (glemte å legge til det). :-)

Kanskje man trenger noen lykkepiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du trenger litt spenning i livet ditt.

På den andre siden, hadde det vært kalde fiskeboller rett fra boksen, hadde det ikke vært håp for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. og man verken er gravid eller same (glemte å legge til det). :-)

Kanskje man trenger noen lykkepiller..

Rop på NHD, du...Jeg ville i alle fall bedt om en diagnose, og vurdert en innleggelse om ikke legen tvangsinnlegger deg med en gang. :-D

Hadde det vært Maxboller ville det selvsagt stilt seg annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du trenger litt spenning i livet ditt.

På den andre siden, hadde det vært kalde fiskeboller rett fra boksen, hadde det ikke vært håp for deg.

*HOST...setter fra seg fiskebolleboksen i smug*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du trenger litt spenning i livet ditt.

På den andre siden, hadde det vært kalde fiskeboller rett fra boksen, hadde det ikke vært håp for deg.

I dag har jeg hatt niendeklasse i samfunnsfag og engelsk, så som du skjønner lever jeg et liv fullt av spenning...

Kalde fiskeboller er jeg dog ikke henfallen til enda! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt lettet nå. :-)

men egentlig synes jeg det er litt småperverst at du _varmet_ den først da.... jeg mener - skal man leke hybel så bør den jo i alle fall være kald da! *ler*

*tusler ut på kjøkkenet på jakt etter en boks hermetiske sjampinjonger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er perverst å spise joikakaker uansett!

Å spise reinsdyr kl 12 på en tirsdag er helt avskyelig.

Beklager. At det var reinsdyr i den uidentifiserbare røra jeg spiste fikk jeg ikke med meg før etterpå. Jeg trodde det bare var.. hmm.. joika, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det hvis jeg forteller at jeg måtte bruke skje for å være sikker på at jeg fikk i meg all sausen? ;-)

Om en er sulte så spiser en sjokolade eller noe annet som ikke krever forberedelser.

Kjøkkenet er det minst besøkte rommet her i huset.

Jeg oppdaga i dag at da søsteren min var her på søndagen og bakte kake, så hadde hun ikke satt bakebollen i vann.

Datteren min tror nudler er vanlig middag og nudler med pølser er stooor middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...