Gå til innhold

Perverst?


gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    16

  • Nyco

    4

  • MaikenK

    3

  • conan

    3

Mest aktive i denne tråden

Rop på NHD, du...Jeg ville i alle fall bedt om en diagnose, og vurdert en innleggelse om ikke legen tvangsinnlegger deg med en gang. :-D

Hadde det vært Maxboller ville det selvsagt stilt seg annerledes...

De er gode! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke helt tak på problemet her, jeg - var det "å være bare en person" eller "å spise dem uten tilbehør"?

Sjøl er jeg bare en person, meg sjøl nok som det så fint heter i litteraturen - og jeg sier ikke nei takk til en porsjon joikakaker. Du husket vel å ha litt melk oppi sausen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aalgrens biler? Ingen over, ingen ved siden! :-)

Stemmer det. Var heldig og kom over en pose med ferske, myke, biler, til og med! (av og til er de litt trege)

Snadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en er sulte så spiser en sjokolade eller noe annet som ikke krever forberedelser.

Kjøkkenet er det minst besøkte rommet her i huset.

Jeg oppdaga i dag at da søsteren min var her på søndagen og bakte kake, så hadde hun ikke satt bakebollen i vann.

Datteren min tror nudler er vanlig middag og nudler med pølser er stooor middag.

*flire*

Du er morsom! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da noe uvanlig, og neppe idéelt næringsmessig balansert.

Men ellers er det da ikke noe galt i det ?

Hadde jeg hatt joika-kaker her tror jeg faktisk jeg hadde prøvd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke microbølgeovn! Da jeg tok meg selv i å varme barnematen i microen stadig oftere (for det er jo så kjekt når man først har den..) kasta jeg like godt ut hele greia.

Alle må ha microbølgeovn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...