Gå til innhold

Perverst?


gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gyrken

    16

  • Nyco

    4

  • MaikenK

    3

  • conan

    3

Mest aktive i denne tråden

Det er helt perverst. Selv har jeg spist et halvt glass med fetaost. Det blir noe helt annet.

Jeg var redd for det. Fetaost er det jo litt mer kultur og klasse over har jeg hørt. Neste gang velger jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. At det var reinsdyr i den uidentifiserbare røra jeg spiste fikk jeg ikke med meg før etterpå. Jeg trodde det bare var.. hmm.. joika, jeg.

Hva mener du med "reinsdyr i Joikaen"??

Er det slik at det faktisk er TORSK i fiskeboller og da??! Hva??? Hæ? Hæ?

*Høh, nekter å tro det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ikke perverst, bare rett og slett pms!

Det tror jeg jaggu du har rett i! Da har jeg visst litt å unnskylde meg for overfor mistermannen også.. jeg trodde jeg hadde god grunn til å være sur, jeg!

Må begynne å skrive opp litt så jeg klarer å holde orden på denne syklusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*HOST...setter fra seg fiskebolleboksen i smug*

*flira*

Ånden til mennesker som spiser kalde fiskeboller,for ikke å snakke om drikker den vemmelige fiskesaften, eh, får meg , ja du vet,til å tenke på katastrofeområder og slikt noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du trenger litt spenning i livet ditt.

På den andre siden, hadde det vært kalde fiskeboller rett fra boksen, hadde det ikke vært håp for deg.

What...!!! Er det noe galt i det??!!!! Det er jo såååå godt jo. Mangler alltid en del fiskeboller i sausen når middagen endelig er på bordet hos meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - det spørs.

Selv spiste jeg en pose skumbiler + kald, kokt ørret til frokost.

Og pms'n er godt i gang, sikkert...

Nå skal jeg lure i meg litt karamellpudding, ungene gikk ut i hagen... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller spist en sjokolade eller en pizza.

Pizza tar for lang tid for da må man varme ovnen først. Som jeg akkurat har lært av min nye venn Nyco kan det meste forsvares med at "er man sulten så er man sulten".

Sjokolade går an, men ikke sjokolade fra nærbutikkene her, for den sjokoladen har ligget der og småkokt i hele sommer.. Dermed er jeg så godt som avvendt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - det spørs.

Selv spiste jeg en pose skumbiler + kald, kokt ørret til frokost.

Og pms'n er godt i gang, sikkert...

Nå skal jeg lure i meg litt karamellpudding, ungene gikk ut i hagen... :-))

Aalgrens biler? Ingen over, ingen ved siden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza tar for lang tid for da må man varme ovnen først. Som jeg akkurat har lært av min nye venn Nyco kan det meste forsvares med at "er man sulten så er man sulten".

Sjokolade går an, men ikke sjokolade fra nærbutikkene her, for den sjokoladen har ligget der og småkokt i hele sommer.. Dermed er jeg så godt som avvendt nå!

Micropizza.

Menne....30 grader på altanen i dag. Adjøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micropizza.

Menne....30 grader på altanen i dag. Adjøss.

Vi har ikke microbølgeovn! Da jeg tok meg selv i å varme barnematen i microen stadig oftere (for det er jo så kjekt når man først har den..) kasta jeg like godt ut hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 er middagstid for mange. En tidligere leieboer spiste en boks joikakaker (min), men det var senere på kvelden.........

Man spiser ikke andres joika. Skjønner godt at du måtte finne en ny leieboer, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig ekkelt, like ekkelt som kaviar (norsk kjip kaviar).

Ja, jeg brakk meg når jeg leste innlegget, men det var vel kanskje meningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig ekkelt, like ekkelt som kaviar (norsk kjip kaviar).

Ja, jeg brakk meg når jeg leste innlegget, men det var vel kanskje meningen?

Jeg kan vel ikke gjøre saken bedre ved å juge om at det var økologisk joika heller, for det finnes vel ikke..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke gjøre saken bedre ved å juge om at det var økologisk joika heller, for det finnes vel ikke..? :-)

Det finnes økologisk cola så da er det nok mulig at det finnes økologisk joikaguffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke gjøre saken bedre ved å juge om at det var økologisk joika heller, for det finnes vel ikke..? :-)

det vet jeg ikke, men det var ikke det at det ikke var økologisk som plaga meg, bare det at det rett og slett var lunkne Joikakaker.. Noe jeg ble presset til å spise på en såkalt ferie hos en slem tante..

Barndomstraumer med andre ord ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes økologisk cola så da er det nok mulig at det finnes økologisk joikaguffe.

Det er ikke cola altså - selv om de kaller sølevannet for det! Takke meg til orginalen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...