libra Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Absolutt ikke perverst. Det er ganske normalt, skjønt det grenser kanskje opp mot småkinky :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 joikakaker kommer ikke inn i mitt hus uansett, det er UKULTUR! Ihjælkokte reinsdyrskaker. Vet du hvor lenge de ligger der og buldrer i autoklaven? ÆSJ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Rop på NHD, du...Jeg ville i alle fall bedt om en diagnose, og vurdert en innleggelse om ikke legen tvangsinnlegger deg med en gang. :-D Hadde det vært Maxboller ville det selvsagt stilt seg annerledes... De er gode! .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Perverst, helt klart. Har aldri smakt joikakaker engang, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Fikk ikke helt tak på problemet her, jeg - var det "å være bare en person" eller "å spise dem uten tilbehør"? Sjøl er jeg bare en person, meg sjøl nok som det så fint heter i litteraturen - og jeg sier ikke nei takk til en porsjon joikakaker. Du husket vel å ha litt melk oppi sausen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monsina Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Aalgrens biler? Ingen over, ingen ved siden! :-) Stemmer det. Var heldig og kom over en pose med ferske, myke, biler, til og med! (av og til er de litt trege) Snadder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 De er gode! .-) De er best!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Om en er sulte så spiser en sjokolade eller noe annet som ikke krever forberedelser. Kjøkkenet er det minst besøkte rommet her i huset. Jeg oppdaga i dag at da søsteren min var her på søndagen og bakte kake, så hadde hun ikke satt bakebollen i vann. Datteren min tror nudler er vanlig middag og nudler med pølser er stooor middag. *flire* Du er morsom! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 De er best!! :-) Med potetmos og fersk sjampingjon.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er da noe uvanlig, og neppe idéelt næringsmessig balansert. Men ellers er det da ikke noe galt i det ? Hadde jeg hatt joika-kaker her tror jeg faktisk jeg hadde prøvd :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labia Majoris Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 NEI, du er ikke pervers! Jeg har til og med spist kalde Joikakaker rett fra boksen jeg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jacob Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Perverst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Vi har ikke microbølgeovn! Da jeg tok meg selv i å varme barnematen i microen stadig oftere (for det er jo så kjekt når man først har den..) kasta jeg like godt ut hele greia. Alle må ha microbølgeovn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Necpoy Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du spiser vel ikke rett av boksen vel? Ellers er det helt ok. Er'n ikke glad i å lage mat så er en ikke det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Personlig er jeg glad dersom jeg har noe så godt som Joikakaker når jeg kommer i det lunet. Det er ingen grenser for hva som går ned 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Perverst blir det først når gutta stikker kompisen oppi der, og bruker den som sjømannsbrud. Og så må du selvfølgelig spise den opp etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.