rød_nisse Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 hei, jeg har lyst og gå ned i vekt. og trenger litt hjelp. Er 18 år, og synes jeg kunne vært litt tynnere. Vet det er sunn mat og mosjon som hjelper. Noen som har noen mer konkrete råd, hadde jeg vært "reddet". Hva skal jeg spise og ikke spise? Trimme mye, ofte, hardt? Burde vel egentli kunne alt dette, men har ikke brydd meg så veldig. Men nå vil jeg gjøre noe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flasselasse Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg kan gi deg en spissformulert påstand: dersom du drikker en halvliter brus/jus eller annen drikke med mye sukker om dagen, så går du opp en kilo i måneden. En halvliter inneholder 200-250 kal., tredve ganger gir 6000-7000 kal, som er samme mengde kal. som forbruk av ett kilo fett gir. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.