Gå til innhold

Kort hår = kjønnsløs?


Gjest halvlangt

Anbefalte innlegg

Gjest halvlangt

Ble litt insiprert av tråden om langt hår på gutter/menn:o)

En venn av oss sier at han aldri ser to ganger etter ei jente med kort hår. Han oppfatter dem som kjønnsløse og tamme, og sier at de bare kan la være å kle seg sexy for det får dem til å se ut som intetkjønn.

Hva mener dere? Jeg hadde tenkt å klippe meg snart men jeg ble litt skeptisk etter den meldinga der:o(

Han er en grei kar ellers altså, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Singularity

    3

  • birdie

    3

  • neuni

    3

  • musikeren

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest halvlangt

Han er en dust!

Du kan så si :o) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si :o) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn...

Kan da forstå han hvis han er 12 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å utsette å klippe seg kortere fordi vennen din ikke liker det er å jenke seg etter andres mening. Det ville ikke jeg gjort hvis jeg var jente.

Men personlig synes jeg jenter med langt hår er sexyere. Langt, blondt, tykt hår matchende med store blå øyne. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hanspetter

Enig at kort hår krever litt mer av kvinnen for at hun skal være feminin.

Men kvinner som er virkelig vakre / sexy / feminine, blir bare enda bedre med kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jenter med kort hår er ofterer "typete" og frekkere enn jenter med langt hår. Men det er hva du gjør det til. Jeg synes der _er_ mer feminint med lengre hår, men ikke alle kler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter med kort hår er ofterer "typete" og frekkere enn jenter med langt hår. Men det er hva du gjør det til. Jeg synes der _er_ mer feminint med lengre hår, men ikke alle kler det.

Femeninitet kommer innen fra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si :o) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn...

Som mange andre menn (og kvinner) er det mulig han er litt snever.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye penere med kort hår enn med langt hår. Ansiktet kommer mer fram liksom.

Kan ikke akkurat skryte av at jeg er så veldig feminin egentlig men tror ingen kan ta feil av hvilket kjønn jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carisma - and proud of it!

Femeninitet kommer innen fra!!!

Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra.

Hilsen en meget feminin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra.

Hilsen en meget feminin

Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra.

Siden personligheten avgjør hvordan du er... femenin eller"butch" kan men vel strengt tatt ikke skille de to tingene fra hverandre?

Kanskje du kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halvlangt

Hvem har sagt at man må være så kjønnsdefinerte da?

For min venn(og mange andre menn?)er visst akkurat det litt viktig da:o)

Faktum er at de gangene jeg har klipt håret kort har jeg fått mange komplimanger fra andre jenter med kort hår, ellers har det vært stille.

Skulle ønske jeg klarte å gi faen i hva andre synes om utseendet mitt, men det gjør jeg ikke. Jeg vil nå gjerne oppfattes som attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stiller store krav til både kvinnen og frisyren, dersom hun skal komme bedre ut av det med kort enn langt hår.

Bra svart Conan. Hvis man ikke fixer/styler opp kort hår så ligger det bare der, flatt og usexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt eller halvlangt hår på jenter er penere enn kort hår. Men det er ikke dermed sagt at jenter med kort hår ikke er pene.

Det er langt flere faktorer enn hårlengde som til sammen utgjør skjønnhet og femininitet.

Men man kan nok si at de ikke utnytter sitt fulle potensiale når de er korthåret, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...