Gå til innhold

Kort hår = kjønnsløs?


Gjest halvlangt

Anbefalte innlegg

Langt eller halvlangt hår på jenter er penere enn kort hår. Men det er ikke dermed sagt at jenter med kort hår ikke er pene.

Det er langt flere faktorer enn hårlengde som til sammen utgjør skjønnhet og femininitet.

Men man kan nok si at de ikke utnytter sitt fulle potensiale når de er korthåret, da :-)

Hadde jo blitt nedrent da, skjønner du!

*holder mengden tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Singularity

    3

  • birdie

    3

  • neuni

    3

  • musikeren

    2

Mest aktive i denne tråden

*ler*

Sinead O'Connor

Annie Lennox

Marie Fredriksson

Shari Belafonte

I say no more.

Ta vekk a' Marie så skriver jeg under på den lista!

*revurderer spareplanene sine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt eller halvlangt hår på jenter er penere enn kort hår. Men det er ikke dermed sagt at jenter med kort hår ikke er pene.

Det er langt flere faktorer enn hårlengde som til sammen utgjør skjønnhet og femininitet.

Men man kan nok si at de ikke utnytter sitt fulle potensiale når de er korthåret, da :-)

*SNØFT*

Kom her du! Så skal du få en definisjon av "potensiale" du aldri har følt før!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*SNØFT*

Kom her du! Så skal du få en definisjon av "potensiale" du aldri har følt før!!!

Du får ta deg en tur på et minitreff en gang, så kan vi debattere temaet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra.

Siden personligheten avgjør hvordan du er... femenin eller"butch" kan men vel strengt tatt ikke skille de to tingene fra hverandre?

Kanskje du kan?

Hvis en jente er redd for edderkopper så vil jeg godskrive ”personligheten” hennes, men måten hun viser frykt ovenfor edderkopper viser hvor feminin hun er.

Men hvorvidt man er feminin med kort hår eller ikke, avhenger av det visuelle, måten hun kler seg, beveger seg, snakker osv…

Så det hjelper ikke om man har en ”feminin personlighet” om man ikke klarer å ”leve det ut”, det blir kun teori, ikke nok praksis :)

Personlighet er totalsummen av det å være; feminin, sexy, sensuell, sjarmerende, empatisk, sympatisk osv…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel an på både håret og jenta, det!

Mitt hår er tynt og blir fort slitt, dersom jeg prøver å ha det langt blir det bare stusselig. Pistrete hår som ligger tett inntil hodet er ikke mye å få beundrende kommnentarer fra...Men når det klippes, kommer det frem litt fall og jeg kan style det enkelt og greit. Så for meg er kort eller halvlangt hår de eneste alternativene.

Noen har ansikt som kler langt hår best, andre får ansiktet sitt absolutt bedre frem med en kortere frisyre.

Når det er sagt finnes det gutter som uansett foretrekker langt hår på jenter. Men er det så viktig å please den sære minoriteten at du lar det telle for alt? Massevis av menn som liker kort hår også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter med kort hår er ofterer "typete" og frekkere enn jenter med langt hår. Men det er hva du gjør det til. Jeg synes der _er_ mer feminint med lengre hår, men ikke alle kler det.

Spirito er frekk med langt hår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på både håret og jenta, det!

Mitt hår er tynt og blir fort slitt, dersom jeg prøver å ha det langt blir det bare stusselig. Pistrete hår som ligger tett inntil hodet er ikke mye å få beundrende kommnentarer fra...Men når det klippes, kommer det frem litt fall og jeg kan style det enkelt og greit. Så for meg er kort eller halvlangt hår de eneste alternativene.

Noen har ansikt som kler langt hår best, andre får ansiktet sitt absolutt bedre frem med en kortere frisyre.

Når det er sagt finnes det gutter som uansett foretrekker langt hår på jenter. Men er det så viktig å please den sære minoriteten at du lar det telle for alt? Massevis av menn som liker kort hår også!

Digresjon: samboeren min mener at han foretrekker kort, mørkt hår - det er allikevel en kjensgjerning at mitt var midjelangt og blondt da vi ble i lag.

Tror du at håret muligens ikke kan ha alt å si for om en person er likandes eller ikke, malun? *forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt hår på ei dame er det eg vil kalle "typisk feminint". så da er spørsmålet - vil man være det? eg har hatt langt hår fleire ganger og har trivdes med det, men blitt lei og klipt det kort. og det korte trives eg også med. sist eg klipte av meg det lange, hadde eg behov for å være noko heilt anna enn søt og feminin.

hvis "alle" jenter skulle trippa rundt og leika søte og feminine, ville verden blitt temmelig kjedelig, uansett om ein del menn foretrekker den typen jenter. eg for min del bærer med meg ein del meir trøkk enn som så, og har ikkje noko imot at det synes.

hvis nokon meiner at eg var søtere før eg klipte meg, så er svaret: sorry, men det var ein illusjon, eg er ikkje søt. eg er SLEM. *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt hår på ei dame er det eg vil kalle "typisk feminint". så da er spørsmålet - vil man være det? eg har hatt langt hår fleire ganger og har trivdes med det, men blitt lei og klipt det kort. og det korte trives eg også med. sist eg klipte av meg det lange, hadde eg behov for å være noko heilt anna enn søt og feminin.

hvis "alle" jenter skulle trippa rundt og leika søte og feminine, ville verden blitt temmelig kjedelig, uansett om ein del menn foretrekker den typen jenter. eg for min del bærer med meg ein del meir trøkk enn som så, og har ikkje noko imot at det synes.

hvis nokon meiner at eg var søtere før eg klipte meg, så er svaret: sorry, men det var ein illusjon, eg er ikkje søt. eg er SLEM. *gliz*

Jeg synes du er fin nå, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digresjon: samboeren min mener at han foretrekker kort, mørkt hår - det er allikevel en kjensgjerning at mitt var midjelangt og blondt da vi ble i lag.

Tror du at håret muligens ikke kan ha alt å si for om en person er likandes eller ikke, malun? *forvirret*

Oi, nei nå snur du opp-ned på mitt verdensbilde, birdie! Det er en teori jeg må grunne litt over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en dust!

dust ? fordi han har en annen smak enn deg ?

Skal en mann klandres om kort hår minner ham for mye om menn ?

Menn flest er heterofile og liker kvinner som er feminine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter ser best ut med langt hår, og andre ser best ut med kort hår.

Som andre har sagt så kommer det både an på håret og jenta.

Du finner det bare ut ved å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dust ? fordi han har en annen smak enn deg ?

Skal en mann klandres om kort hår minner ham for mye om menn ?

Menn flest er heterofile og liker kvinner som er feminine....

Ja han skal klandres av MEG, jeg har like rett som han til å mene han er en dust, som han til å mene jeg er maskulin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Jeg mener at lengden på håret er _fullstendig_ uinteressant i forhold til om en kvinne er flott/spennende/interesant eller ikke.

Vennen din derimot, han er det litt synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt hår på ei dame er det eg vil kalle "typisk feminint". så da er spørsmålet - vil man være det? eg har hatt langt hår fleire ganger og har trivdes med det, men blitt lei og klipt det kort. og det korte trives eg også med. sist eg klipte av meg det lange, hadde eg behov for å være noko heilt anna enn søt og feminin.

hvis "alle" jenter skulle trippa rundt og leika søte og feminine, ville verden blitt temmelig kjedelig, uansett om ein del menn foretrekker den typen jenter. eg for min del bærer med meg ein del meir trøkk enn som så, og har ikkje noko imot at det synes.

hvis nokon meiner at eg var søtere før eg klipte meg, så er svaret: sorry, men det var ein illusjon, eg er ikkje søt. eg er SLEM. *gliz*

Du har jo missforstått, du var overhodet ikke søt med langt hår - du var sexy!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...