Gå til innhold

Kort hår = kjønnsløs?


Gjest halvlangt

Anbefalte innlegg

Ja, det er nok sånn det er. Da jeg hadde kort hår, var jeg kjedelig, uspennende, og veldig tam i senga. Men nå har jeg langt hår, og jeg har virkelig forandret meg, jeg er sprudlende, glad, og morsom, og det er ingen som klager på mine prestasjoner i senga lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Singularity

    3

  • birdie

    3

  • neuni

    3

  • musikeren

    2

Mest aktive i denne tråden

Du kan så si :o) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn...

Da har du ikke sett meg:=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok sånn det er. Da jeg hadde kort hår, var jeg kjedelig, uspennende, og veldig tam i senga. Men nå har jeg langt hår, og jeg har virkelig forandret meg, jeg er sprudlende, glad, og morsom, og det er ingen som klager på mine prestasjoner i senga lenger.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg veldig, veldig kort hår selv..

Jeg gir egentlig faen i hva andre mener om at _jeg_ har kort hår, så lenge _jeg_ trives og liker det selv.

Bedre med kort velstelt hår en gamle kjerringer med hår langt ned på leggen i tynne fliser i alle fall. (jada det finnes en mellomting jeg vet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett enig, men det finnes enkelte damer som blir utrulig fine med kort hår. Har sett noen tilfeller, se på Meg Ryan til dømes.

Men for de fleste guttejentene er det en klar forbedring når de lar håret gro litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett enig, men det finnes enkelte damer som blir utrulig fine med kort hår. Har sett noen tilfeller, se på Meg Ryan til dømes.

Men for de fleste guttejentene er det en klar forbedring når de lar håret gro litt ja.

Forøvrig mener jeg at gutter med kort hår ser homofile ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminiteten sit ikkje i håret. Eg har ingen preferansar på kort eller langt hår. Nokre kler langt hår best, andre kler kort hår best. Andre igjen er det hipp som happ med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...