Gjest halvlangt Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ble litt insiprert av tråden om langt hår på gutter/menn:o) En venn av oss sier at han aldri ser to ganger etter ei jente med kort hår. Han oppfatter dem som kjønnsløse og tamme, og sier at de bare kan la være å kle seg sexy for det får dem til å se ut som intetkjønn. Hva mener dere? Jeg hadde tenkt å klippe meg snart men jeg ble litt skeptisk etter den meldinga der:o( Han er en grei kar ellers altså, bare så det er sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Han er en dust! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halvlangt Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Han er en dust! Du kan så si ) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Bull shit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du kan så si ) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn... Kan da forstå han hvis han er 12 år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bajs Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Å utsette å klippe seg kortere fordi vennen din ikke liker det er å jenke seg etter andres mening. Det ville ikke jeg gjort hvis jeg var jente. Men personlig synes jeg jenter med langt hår er sexyere. Langt, blondt, tykt hår matchende med store blå øyne. Deilig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanspetter Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Enig at kort hår krever litt mer av kvinnen for at hun skal være feminin. Men kvinner som er virkelig vakre / sexy / feminine, blir bare enda bedre med kort hår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carisma1365380365 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jenter med kort hår er ofterer "typete" og frekkere enn jenter med langt hår. Men det er hva du gjør det til. Jeg synes der _er_ mer feminint med lengre hår, men ikke alle kler det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jenter med kort hår er ofterer "typete" og frekkere enn jenter med langt hår. Men det er hva du gjør det til. Jeg synes der _er_ mer feminint med lengre hår, men ikke alle kler det. Femeninitet kommer innen fra!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det stiller store krav til både kvinnen og frisyren, dersom hun skal komme bedre ut av det med kort enn langt hår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hvem har sagt at man må være så kjønnsdefinerte da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du kan så si ) Men når jeg tenker etter er det ikke ofte jeg ser jenter med kort hår på lister over de mest sexy. Eller? Det får meg til å lure på om det er en del gutter og menn som tenker som vår venn... Som mange andre menn (og kvinner) er det mulig han er litt snever. "............" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaikenK Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg er mye penere med kort hår enn med langt hår. Ansiktet kommer mer fram liksom. Kan ikke akkurat skryte av at jeg er så veldig feminin egentlig men tror ingen kan ta feil av hvilket kjønn jeg er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carisma - and proud of it! Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Femeninitet kommer innen fra!!! Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra. Hilsen en meget feminin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra. Hilsen en meget feminin Jeg synes mye av feminiteten kommer frem ved f.eks. måten jenta fører jeg på, går, sminker seg på og hvordan klær og hår hun har. Høres veldig overfladisk ut, men det synes jeg. Personligheten kommer innenfra. Siden personligheten avgjør hvordan du er... femenin eller"butch" kan men vel strengt tatt ikke skille de to tingene fra hverandre? Kanskje du kan? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halvlangt Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hvem har sagt at man må være så kjønnsdefinerte da? For min venn(og mange andre menn?)er visst akkurat det litt viktig da:o) Faktum er at de gangene jeg har klipt håret kort har jeg fått mange komplimanger fra andre jenter med kort hår, ellers har det vært stille. Skulle ønske jeg klarte å gi faen i hva andre synes om utseendet mitt, men det gjør jeg ikke. Jeg vil nå gjerne oppfattes som attraktiv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Min gode venninne som hadde det tykke lange håret klippet det helt guttekort. Gjett om hun fikk oppmerksomhet og drag på gutta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mush73 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det stiller store krav til både kvinnen og frisyren, dersom hun skal komme bedre ut av det med kort enn langt hår. Bra svart Conan. Hvis man ikke fixer/styler opp kort hår så ligger det bare der, flatt og usexy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 *ler* Sinead O'Connor Annie Lennox Marie Fredriksson Shari Belafonte I say no more. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Langt eller halvlangt hår på jenter er penere enn kort hår. Men det er ikke dermed sagt at jenter med kort hår ikke er pene. Det er langt flere faktorer enn hårlengde som til sammen utgjør skjønnhet og femininitet. Men man kan nok si at de ikke utnytter sitt fulle potensiale når de er korthåret, da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.