Puzen Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg har sittet klistret forann tv skjermen hver mandag for å se ungkaren på tvnorge og i dag klarte jeg ikke å dy meg. Jeg klikket meg inn på seriens offisielle hovedside og Amanda ble den (u)heldige vinner! 0 Siter
Gjest lottus Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Var det nødvendig å skrive da?? Jeg som hadde gledet meg til neste Mandag ( 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Ja og du heter egentlig Jonny RÅTTEN? =o) 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Og da sier jeg takk for at du delte den informasjonen og ikke ventet til vi kunne se selv... 0 Siter
Puzen Skrevet 10. september 2002 Forfatter Skrevet 10. september 2002 sorry da.. jeg skulle kanskje ikke skrevet det i overskriften. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 sorry da.. jeg skulle kanskje ikke skrevet det i overskriften. Du skal da ikke avsløre slike ting skjønner du!! Har bare sett en episode av denne serien,men det er sikkert mange som følger med hver mandag!! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 MÅTTE DU??????!!!!!!! Trengte vel ikke å avsløre det i overskriften vel...!!! *sender dødlig blikk* 0 Siter
Gjest blæh Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Fint, nå slipper jeg å se på det programmet alle maser om. Nå vet jeg jo hvordan det ender likevel. Ungkaren fant seg en berte etter å ha test-knulla resten av de andre. går det an? Isj, hadde aldri giddet å sett det skvipet uansett. Og hva er egentlig attraktivt med en slik mann? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.