flisa Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Så inn i granskauen på kontoret mitt? - Kommer på morgenen og blir omtrent helt deppa av alt rotet, ser nesten ikke pulten for alt papiret. Hvorfor klarer ikke JEG å ha papirene i fine permer og mapper og sånn? Mine papirer ligger sånn UTOVER, sånn at jeg ser og kjenner igjen en flik av hvert papir - - der er telefonlista - den med kaffeflekken - de nye brosjyrene over veggsystemer som jeg må undersøke - To excel-ark som skal samstemmes før jeg kan kaste de -4 bunker med ting som er ferdig, men som noen sikkert vil spørre etter -5 røde penner for korrektur -en malingsboks!!! (reklame-DM) - En flaske rødvin - telefonen står visst der - tomemeballasje som skal profileres, og eg trenger måla - kalkis 0 Siter
fresja Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det er mye rot omkring hos oss også (tror ikke jeg er verst). Men rødvinsflasker ser jeg aldri. Alkohol i arbeidstiden var oppsigelsesgrunn, iallfall før. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Kreative mennesker har det sånn. Trøst deg med det:-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Det er mye rot omkring hos oss også (tror ikke jeg er verst). Men rødvinsflasker ser jeg aldri. Alkohol i arbeidstiden var oppsigelsesgrunn, iallfall før. Men jeg har jo fått flaska av sjefen, -får det hele tiden jeg! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Kreative mennesker har det sånn. Trøst deg med det:-) *TAKK!* :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det er jeg som har vært der å rotet:) 0 Siter
laban Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Men jeg har jo fått flaska av sjefen, -får det hele tiden jeg! :-) Jeg skal ta rødvinen for deg, kan du skjønne - bare hyggelig å kunne hjelpe :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Kreative mennesker har det sånn. Trøst deg med det:-) Det der er bare en myte kreative folk har funnet på for å gjøre det mer behagelig for seg selv. 0 Siter
flisa Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Det der er bare en myte kreative folk har funnet på for å gjøre det mer behagelig for seg selv. Det ER ikke behageli med rot i alle fall :-) jeg liker systemer, men bare andres! *s*. Så drømmen måtte være at en kom og organiserte det for meg, for jeg er flink til å følge det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.