Gå til innhold

mage???

Gjest annemor2

Anbefalte innlegg

hei!

detta e kanksje et tullete spørsmål-men jeg lurer svært!

jeg er tynn-naturlig tynn-slanker meg ikke-vil heller få en kraftigere kropp.

men som de fleste jenter vil jeg også beholde den flate magen min...

så nå rjeg våknet i dag så var det en slags del på magen som var til overs på en måte-mer å ta i en før...ser ikke større ut men bare mer myk og til overs på en måte.

veide meg men ikke lagt på meg mer enn ca en kilo-og det tror jeg kan skyldes at jeg skal ha mensen...bruker å legge på meg litt da!

men kan mensen gi en sånn mage, og kan det skyldes at jeg har spist mye salt mat i det siste?

har også hatt en del luft i magen-da jeg klarte å spise en hel eske lâkerol i går:) i en fart!:)

eller er det at jeg har lagt på meg? syns det er skremmende om alt plutselig skulle legge seg på magen-når jeg er som før ellers!

trenet ogs¨å mage veldig hardt her om dagen, slik at jeg er støl-trener den ikke såå ofte så det tok gitt!:)

så hva tror dere?

er 25 år og har et sundt forhold til kroppen min-men hvem er ikke litt opptatt av magen sin!?:) spesielt når en skal ha mensen kanksje:)

håper på svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Radio1365380380

Hei.

Man på snart 38.

Har samme problem med magen.

Jeg er 188cm og 88kg. Dette skulle liksom være ideelt.Men....! Det er slik at jeg er slank i kroppen men magen har nå blitt stor etterhvert. Jeg spiser ikke mye, jeg drikker lite brus, øl ol. Lite sjokolade og snacks. Trimmer mye. Enda blir det bare verre. Har jo hørt om alderstilleg, men...jeg lever jo forholdsvis sundt. Jeg har riktignok en stillesittende jobb, men dog.Drikker mye vann. Spiser mager kost osv.

Vet ikke hva slags råd jeg skal gi deg, og ikke heller med selv.....

MVH Radio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...