Gjest annemor2 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! detta e kanksje et tullete spørsmål-men jeg lurer svært! jeg er tynn-naturlig tynn-slanker meg ikke-vil heller få en kraftigere kropp. men som de fleste jenter vil jeg også beholde den flate magen min... så nå rjeg våknet i dag så var det en slags del på magen som var til overs på en måte-mer å ta i en før...ser ikke større ut men bare mer myk og til overs på en måte. veide meg men ikke lagt på meg mer enn ca en kilo-og det tror jeg kan skyldes at jeg skal ha mensen...bruker å legge på meg litt da! men kan mensen gi en sånn mage, og kan det skyldes at jeg har spist mye salt mat i det siste? har også hatt en del luft i magen-da jeg klarte å spise en hel eske lâkerol i går:) i en fart! eller er det at jeg har lagt på meg? syns det er skremmende om alt plutselig skulle legge seg på magen-når jeg er som før ellers! trenet ogs¨å mage veldig hardt her om dagen, slik at jeg er støl-trener den ikke såå ofte så det tok gitt! så hva tror dere? er 25 år og har et sundt forhold til kroppen min-men hvem er ikke litt opptatt av magen sin!? spesielt når en skal ha mensen kanksje:) håper på svar!! - annemor2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Sikkert ikke noe å bekymre seg for...jeg går også opp en kilo før jeg får mensen og magen blir skikkelig dvask og kjip...men det går over ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.