for lett Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei Jeg tror jeg trenger hjelp ang spiseforstyrrlse. Alle sier jeg ser sykelig tynn ut. Hvor bør jeg søke om profesjonell hjelp? Hva vil prisen være for å f.eks gå til en psykolog eller ernæringsekspert for behandling? Er undervektig jente på 24 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Du må først til legen din for å få en henvisning til psykolog. Du betaler bare egenandel så lenge psykologen har rett til trygderefusjon. Antakelig får du en liste av legen din, over psykologer du kan gå til. Du må i så fall selv ringe til psykologen å få time, vær forberedt på at det kan være lenge til noen har ledig tid. Hvis legen din mener at du trenger noe mer akutt hjelp, så kan du få henvisning til psykologisk poliklinikk, og så få avtale med fast psykolog derfra. En ernæringsfysiolog er nok dyrere, vet ikke prisen.. Du kan søke på Gule Sider og ringe og spørre et par stykker, kanskje..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.