Gå til innhold

Her er kurs for kvinner denne høsten


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

På grunn av den pågående trakassering av menn her på DOL.

Disse kursene har gått lenge men det ser ikke ut som det hjelper:

1. Stillhet, den siste barriere: Hvor ingen kvinne har vært før.

2.Bankens mystiske bakside: Innskudd.

3. Toalettet: Hvordan setet kan etterlates oppe.

4. Selskap: Komme uten nytt antrekk.

5. Håndtere menn: Mindre huslige sysler kan vente til etter kampen.

6. Baderom I: Menn trenger plass i skapet også. Man lærer å ikke fylle badet med for mannen uidentifiserbare saker.

7. Baderom II: Hans barberhøvel er HANS.

8. Kommunikasjon I: Tårer - Siste utvei, ikke første.

9. Kommunikasjon II: Å tenke før du snakker.

10. Kommunikasjon III: Hvordan få det som du vil uten å mase.

11. Kjøre bil sikkert: Du KAN lære dette. F eks se først, så rygge, ikke omvendt.

12. Telefon: Hvordan legge på røret. Vanskelig men overkommelig.

13. Parkering for nybegynnere. Parkometer og klokke.

14. Avansert parkering: Lukeparkering.

15. Komplimenter: Ta imot grasiøst.

16. Dans: Hvorfor menn ikke liker...

17. Klassiske klesplagg: Hvordan gå med klær du allerede har.

18. Støv: Et naturlig fenomen kun kvinner legger merke til.

19. Integrert vask: Hvordan vaske plagg med nesten samme farge i samme

vask

20. Bensin og olje: Bilen din trenger begge.

21. Fjernkontroll: Mannens domene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    29

  • rufsetufsa

    7

  • libra

    6

  • MsSophie

    4

He-he. Godt at noen lar seg provosere, det gjør dagen litt bedre.

Hehe, problemet er vel bare at jeg ikke lot meg provosere. Kjente meg ikke igjen i noen av punktene! :o) *geipe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehe, problemet er vel bare at jeg ikke lot meg provosere. Kjente meg ikke igjen i noen av punktene! :o) *geipe*

Det gjør ingenting, du er kanskje ikke slik.

Vi menn kan ikke forsvare oss med angrep. Du har hørt om å pisse i motvind ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting, du er kanskje ikke slik.

Vi menn kan ikke forsvare oss med angrep. Du har hørt om å pisse i motvind ?

Ja, eller kaste sten i glasshus? ....øh...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Savner omtale av hjelpemidler i kurset: A'la:

1. Stillhet, den siste barriere: Hvor ingen kvinne har vært før. Videoeksempler og praktiske øvelser.

2.Bankens mystiske bakside: Innskudd. Skjemadiagram og kuleramme.

3. Toalettet: Hvordan setet kan etterlates oppe. Inkluderer eget øvelsessete til hver enkel deltager.

5. Håndtere menn: Mindre huslige sysler kan vente til etter kampen. Powerpoint-visning og sektordiagram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, eller kaste sten i glasshus? ....øh...?

Det er det det heter ja, men løsningen er nok å akseptere ting som ikke lar seg endre, og resignere. Sette opp postkassestativet igjen og ikke si noe. Så får heller damene lukke dolokket før de setter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*flirer*

Savner omtale av hjelpemidler i kurset: A'la:

1. Stillhet, den siste barriere: Hvor ingen kvinne har vært før. Videoeksempler og praktiske øvelser.

2.Bankens mystiske bakside: Innskudd. Skjemadiagram og kuleramme.

3. Toalettet: Hvordan setet kan etterlates oppe. Inkluderer eget øvelsessete til hver enkel deltager.

5. Håndtere menn: Mindre huslige sysler kan vente til etter kampen. Powerpoint-visning og sektordiagram....

Bra det tar jeg med neste semester. Dolokk-kurset varer tre dager, er det lite ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det tar jeg med neste semester. Dolokk-kurset varer tre dager, er det lite ?

Tre dager er nok litt i minste laget. Krisepsykologen vil nok behøve et par dager, bare for å bearbeide de uunngåelige reaksjonene....

(Du la kanskje merke til at jeg hoppet over nummer fire? Det er fordi det er utopisk....)

*flirende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser hva slags kurs kvinner og menn trenger er det kun en konklusjon jeg kommer til, jeg må være mann... lurer på hva kjæresten min sier når han får vite det *sukk*

Håper han er litt bi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tre dager er nok litt i minste laget. Krisepsykologen vil nok behøve et par dager, bare for å bearbeide de uunngåelige reaksjonene....

(Du la kanskje merke til at jeg hoppet over nummer fire? Det er fordi det er utopisk....)

*flirende*

Det der med klærne er ikke helt på jordet, jeg har selv sett min dame og en annen i samme kjole, ikke sett surere tryner. Også jeg som sa: der har du igjen for å handle på den lokale Hennes, med 150 stk av den samme nye modellen ! Lyn og torden er blåbær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Når jeg ser hva slags kurs kvinner og menn trenger er det kun en konklusjon jeg kommer til, jeg må være mann... lurer på hva kjæresten min sier når han får vite det *sukk*

Håper han er litt bi...

Sant. Et spørsmål: hvor finner jeg en kvinne som kan ta en hammer og krabbe opp på taket eller hjelpe å bytte eksosanlegg uten å hyle "jeg blir skitten !! Er du gal ?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Et spørsmål: hvor finner jeg en kvinne som kan ta en hammer og krabbe opp på taket eller hjelpe å bytte eksosanlegg uten å hyle "jeg blir skitten !! Er du gal ?"

Hun er her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Et spørsmål: hvor finner jeg en kvinne som kan ta en hammer og krabbe opp på taket eller hjelpe å bytte eksosanlegg uten å hyle "jeg blir skitten !! Er du gal ?"

*veiver handa i lufta* HER!

Jeg bodde aleina i fire år, og skifta både olje, dekk og sikringer på bilen, og veit utmerket godt hvordan jeg svinger en hammer eller henger opp tapet. Så det så.

(Nå for tiden er det gjerne gubben som skifter dekk, men for et år siden brakk han begge håndleddene akkurat i "dekkskiftetida", så jeg svingte meg rundt og skifta dekk. Nabogubben kom tilfeldigvis forbi og ble stående målløs i flere minutter, før han ytret: "eeeeeh... Kan DU det?")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Et spørsmål: hvor finner jeg en kvinne som kan ta en hammer og krabbe opp på taket eller hjelpe å bytte eksosanlegg uten å hyle "jeg blir skitten !! Er du gal ?"

*kremt...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...