Gå til innhold

Her er kurs for kvinner denne høsten


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jaja. En herværende mann med tre store døtre og kone, har funnet ut etter telling at kun 1,5% av tingene på badet er noe han bruker, og at bare 10% av det kan han identifisere.

Men er det fælt? Jeg ser ærlig talt ikke poenget i at baderomsremedier evt. må kunne tilbakeføres til brukerne med lik prosentsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    29

  • rufsetufsa

    7

  • libra

    6

  • MsSophie

    4

At du skulle reagere med kurs for kvinner, har jeg ventet på en stund nå... :-)

Kurs nummer 3 og 14 er de eneste jeg kanskje burde ta. Men på den annen side, hvorfor la dolokket være oppe, og hvorfor ikke bare finne en lettere plass å parkere... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du skulle reagere med kurs for kvinner, har jeg ventet på en stund nå... :-)

Kurs nummer 3 og 14 er de eneste jeg kanskje burde ta. Men på den annen side, hvorfor la dolokket være oppe, og hvorfor ikke bare finne en lettere plass å parkere... :-)

Akkurat som om lukeparkering skulle ha noen befatning med noe som helst av de viktige tingene i livet å gjøre...

Jeg sier som Otto Jespersen (Torsdagsklubben) sa da han hadde fått brev fra en eldre kar som banna på at han glatt kunne løpe fra O.J. og den svære kjeften hans:

'Hva i helv... får deg til å tro at det er noe nederlag for meg å se den skrinne trønderræva di forsvinne rundt hushjørnet?'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om lukeparkering skulle ha noen befatning med noe som helst av de viktige tingene i livet å gjøre...

Jeg sier som Otto Jespersen (Torsdagsklubben) sa da han hadde fått brev fra en eldre kar som banna på at han glatt kunne løpe fra O.J. og den svære kjeften hans:

'Hva i helv... får deg til å tro at det er noe nederlag for meg å se den skrinne trønderræva di forsvinne rundt hushjørnet?'

Tok kjøretimer i fjor. Dama "rakk" ikke å lære meg lukeparkering! Så det unngår jeg, kjører heller noen meter unna inngangen på kjøpesenteret... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kjøretimer i fjor. Dama "rakk" ikke å lære meg lukeparkering! Så det unngår jeg, kjører heller noen meter unna inngangen på kjøpesenteret... :-)

Lukeparkeringer er for petimetre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

At du skulle reagere med kurs for kvinner, har jeg ventet på en stund nå... :-)

Kurs nummer 3 og 14 er de eneste jeg kanskje burde ta. Men på den annen side, hvorfor la dolokket være oppe, og hvorfor ikke bare finne en lettere plass å parkere... :-)

Er jeg så forutsigbar ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, de kommer etter meg og angriper uten at jeg har gjort dem noe.

Du må ha et snev av paranoia :-) Si til dem at det er stygt å forfølge paranoide !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant. Et spørsmål: hvor finner jeg en kvinne som kan ta en hammer og krabbe opp på taket eller hjelpe å bytte eksosanlegg uten å hyle "jeg blir skitten !! Er du gal ?"

Huff.. får meg til å tenke på den tida jeg måtte skifte hjula på min egen Suburban (8 muttere pr. hjul), eksens og eks-svigersens samtidig..

64 muttere som skulle av og på. Det var da jeg kjøpte kompressor og muttertrekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Huff.. får meg til å tenke på den tida jeg måtte skifte hjula på min egen Suburban (8 muttere pr. hjul), eksens og eks-svigersens samtidig..

64 muttere som skulle av og på. Det var da jeg kjøpte kompressor og muttertrekker!

Jeg bruker batteridrill å skru dem ut og inn, og trekker til / løsner med hjulvinde. Litt billigere når det bare brukes to ganger i året. Helt til jeg fant på å bruke vinterdekk hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha et snev av paranoia :-) Si til dem at det er stygt å forfølge paranoide !!

Jeg er ikke paranoid.

Jeg er bare vakker som en rose, og dufter fantastisk godt, så de tar feil av meg og blomsterenga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Et spørsmål: hvor finner jeg en kvinne som kan ta en hammer og krabbe opp på taket eller hjelpe å bytte eksosanlegg uten å hyle "jeg blir skitten !! Er du gal ?"

kjære vene - eg har da sagt dette før! eg er ei sånn ei. det bør puttes inn eit punkt i kursplanen for menn om hukommelsestrening, trur eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker batteridrill å skru dem ut og inn, og trekker til / løsner med hjulvinde. Litt billigere når det bare brukes to ganger i året. Helt til jeg fant på å bruke vinterdekk hele året.

Har mer utstyr til kompressoren nå; luftfyller for bil og mc, liten sandblåser, lakkpistol, pistol for vask/avfetting, blåsepistol m.m. Neste jeg ønsker er en liten spikerpistol for max 4" spiker. Kjekt å ha.. får helt sikkert bruk for det en vakker dag :-)

Nevnte jeg at jeg har aggregat, høyttrykksspyler, diverse slipemaskiner, fresere og det meste av elektro-verktøy? :-))

Hmmm... ser vel noen likheter med baderomsskapet nå... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære vene - eg har da sagt dette før! eg er ei sånn ei. det bør puttes inn eit punkt i kursplanen for menn om hukommelsestrening, trur eg ;)

...

...

Nå skulle jeg svare noe, men jeg glemte det visst..

Jaja.. kommer nok på det igjen hvis det er viktig. Hva var tema forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg er ikke paranoid.

Jeg er bare vakker som en rose, og dufter fantastisk godt, så de tar feil av meg og blomsterenga.

He-he. Det er nok ikke løsningen, da vepsen er et rovdyr, den bryr seg nøkken om dine roseduftende ekstremiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...