Gå til innhold

Her er kurs for kvinner denne høsten


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Har mer utstyr til kompressoren nå; luftfyller for bil og mc, liten sandblåser, lakkpistol, pistol for vask/avfetting, blåsepistol m.m. Neste jeg ønsker er en liten spikerpistol for max 4" spiker. Kjekt å ha.. får helt sikkert bruk for det en vakker dag :-)

Nevnte jeg at jeg har aggregat, høyttrykksspyler, diverse slipemaskiner, fresere og det meste av elektro-verktøy? :-))

Hmmm... ser vel noen likheter med baderomsskapet nå... *s*

He-he. Jeg liker verktøy sjøl, også siden jeg har utdannelse den veien, men jeg holder meg til småting, f eks trykkvasker er ikke så aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    29

  • rufsetufsa

    7

  • libra

    6

  • MsSophie

    4

Ulv I Faarikaal

kjære vene - eg har da sagt dette før! eg er ei sånn ei. det bør puttes inn eit punkt i kursplanen for menn om hukommelsestrening, trur eg ;)

Unnskyld, jeg skal pugge alle innlegg og forfattere bedre, så slike feil ikke oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Jeg liker verktøy sjøl, også siden jeg har utdannelse den veien, men jeg holder meg til småting, f eks trykkvasker er ikke så aktuelt.

Hehe.. har ikke utdannelse i det. Men som en god kjekt-å-ha-kar så ville det være direkte dumt å la være, siden jeg selger slikt. Innkjøps- og nettopriser er _svært_ fordelaktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke litt over dette med plass på badet - likevel- den var god !

Ellers så lukeparkerte jeg i går- hvorfor skal denne lukeparkeringa omtales forresten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skal tenke litt over dette med plass på badet - likevel- den var god !

Ellers så lukeparkerte jeg i går- hvorfor skal denne lukeparkeringa omtales forresten !

Rent vitenskapelig skal visst kvinner ha en mindre utviklet romfølelse. Til gjengjeld har de andre kvaliteter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg skal pugge alle innlegg og forfattere bedre, så slike feil ikke oppstår.

bra, det er viktig å ikkje glømme ein eineste liten detalj. *ser strengt på*

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

bra, det er viktig å ikkje glømme ein eineste liten detalj. *ser strengt på*

;D

OK. Mine ekser har vært av barbie typen som ikke tåler møkk og kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brakk begge håndledda...åssen greida han det? Og fikk han tørka seg bak da...?

Bare lurte jeg :0)

:-)

Heldigvis klarte han å tørske seg bak - men ellers var han ganske hjelpesløs.

Han knakk begge håndleddene ved noe så patetisk som å snuble på en islagt vei, med hendene i lomma (i utgangsposisjonen) forsøkte å rykke dem ut og ta seg for, men knakk håndleddene i prosessen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Heldigvis klarte han å tørske seg bak - men ellers var han ganske hjelpesløs.

Han knakk begge håndleddene ved noe så patetisk som å snuble på en islagt vei, med hendene i lomma (i utgangsposisjonen) forsøkte å rykke dem ut og ta seg for, men knakk håndleddene i prosessen.

mvh

*LOL* for et syn det må ha vært!

Stakkar...

Bare EN ting som er verre enn å tryne på isen, det er å skli på hælene ned trappa...AU AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...