Gå til innhold

Hun tok han og dro


Gjest En desperat far

Anbefalte innlegg

Gjest En desperat far

Hei.

Jeg og min mors barn har i flere år hatt et forhold. Dovregubben er nå blitt 3 år og er verdens skjønneste gutt, men for 6 uker siden så skjedde det noe som skulle snu midt liv på hodet.

Jeg var utro med min beste kammerat og samboeren min tok oss med buksene nede. Bokstavlig talt. Det hele var selvsagt en engangsting, noe vi fant på i fylla, og et kyss utviklet seg til å bli til to kyss, og så kan dere bare tenke dere selv.

Jeg er ikke homo, jeg vet det nå, men jeg har begynt å bli litt skeptisk til min kammerat.

Etter at min samboer så oss sammen forandret ting seg drastisk. Hun måtte bort en tur, overlot Dovregubben til meg, og ble med FruX i sjette, til Afrika for to uker. Hennes mann er misjonær der nede, jobber med stammene i dypeste skogen, og hun fikk derfor spandert på seg hele turen mens jeg var hjemme med Dovregubben.

Etter 2 uker kom hun tilbake, brun og så vakker som jeg aldri hadde sett henne før, og det sa jeg til henne: "Å knappen min, hvordan har du klart å bli så vakker", sa jeg, men hun ville fortsatt ikke snakke med meg.

Etter to uker med så godt som komplett taushet, noe jeg er sikker på at Dovregubben merket for han gråt veldig mye, så kom jeg hjem fra jobb og fant huset tomt. Dette er ikke vanlig da min samboer på denne tiden av døgnet pleier å ha kaffekalass med naboene fra 2U til 6 etg.

Etter noen timer fant jeg en lapp hvor det sto at hun hadde tatt med seg Dovregubben og dratt til Afrika. Dette fordi hun på sin tur der nede hadde forelsket seg i Tobeka, stammelederen i en slags stamme eller noe sånt, og at hun nå skulle lære opp Dovregubben til å bli krigersk.

Det tok flere timer før jeg klarte å slippe brevet jeg sto og holdt i. Hva kunne dette bety? Skulle Dovregubben bli en av de jungelapene jeg med frykt i blikket ofte ser på gata .

Så jeg løp hjem til svigermor. Hun har alltid vært min støttespiller på gode og vonde dager, og leser meg som en åpen bok. Etter et kjært gjennsyn forteller hun at hun har visst om planene i en uke, men at de første 6 mnd bare skal være et slags prøveprosjekt for å se om Tobeka og hun kan fungere som par, at Dovregubben tilpasser seg bungaloen og jungelen, og om han har jaktinnstinktet i seg i forhold til å bli en stor kriger.

Jeg begynte å gråte, og svigermor var helt fortvilet selv. Hun hadde aldri sett slike takter fra sin datter og kunne ikke forstå hva som hadde skjedd. Jeg brøt helt sammen og fortalte henne så om den sexuelle hyggen jeg og min kammerat hadde delt, og hun trøstet meg og sa at sånn skjedde.

Min svigermor er en vakker dame, gift med den idioten jeg har av en sjef, og det hele endte med at jeg og svigermor hadde oss der og da.

Jeg tror det bare var trøsting, men det gjorde veldig godt. Samboeren min tok trossalt med seg det kjæreste jeg hadde, nesten alle pengene mine, og Dovregubben til svarteste Afrika, og jeg trengte trøst. Svigermor var der og jeg tok henne. Hardt.

Jeg handler ikke rasjonelt om dagen. Jeg sliter, og aner ikke svarene på mine spørsmål.

Vil hun komme tilbake?

Vil jeg noengang se Dovregubben igjen?

Hva skal man med 100000 kroner i Afrika?

Hvis hun kommer tilbake og tilgir meg, vil hun finne ut om meg og moren sin? Og hva sier da svigerfar?

Jeg har gjort dumme ting som å pule med min kammerat, med svigermor, dårlig samvittighet fordi jeg savner pengene mine mer enn Dovgregubben, og jeg har i perioder sexuelle fantasier om meg og begge mine svigerforeldre og min kammerat i en stor erotisk suppe, og jeg ser hele livet mitt gå i dass.

Er det noen som har opplevd noe lignende, for jeg trenger råd.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    24

  • Amiga

    8

  • SoriaMoria

    3

  • mariaflyfly

    2

Mest aktive i denne tråden

Hvis ikke dette er en vits..Er DU en vandrende vits!

Hørt på makan til våseri..

Om dovregubben blir en krigersk jungel ape,er det sannelig mer enn faren har klart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått barn med din søster (min mors barn) er det nok ikke afrika som vil gjøre dovregubben til en jungelape - det heter dessuten innavl ikke jungelape.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal noe til for at noen skal ha opplevd noe lignende. Dette var da en helt utrolig historie. Så utrolig at jeg ikke tror at den er sann.

Lykke til videre med ditt utrolige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tenkte jeg å skrive et innlegg som kunne engasjere og provosere, og i utgangspunktet virket innlegget veldig bra. I hvertfall helt til jeg begynte å skrive. Da tok jeg plutselig med en rekke faktorer som overgikk all galskap.

Ønsk meg bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tenkte jeg å skrive et innlegg som kunne engasjere og provosere, og i utgangspunktet virket innlegget veldig bra. I hvertfall helt til jeg begynte å skrive. Da tok jeg plutselig med en rekke faktorer som overgikk all galskap.

Ønsk meg bedre lykke neste gang :)

Jepp, det ble litt for drøyt!

Bedre lykke neste gang!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tenkte jeg å skrive et innlegg som kunne engasjere og provosere, og i utgangspunktet virket innlegget veldig bra. I hvertfall helt til jeg begynte å skrive. Da tok jeg plutselig med en rekke faktorer som overgikk all galskap.

Ønsk meg bedre lykke neste gang :)

Lykke til neste gang. Du kan visst trenge det. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tenkte jeg å skrive et innlegg som kunne engasjere og provosere, og i utgangspunktet virket innlegget veldig bra. I hvertfall helt til jeg begynte å skrive. Da tok jeg plutselig med en rekke faktorer som overgikk all galskap.

Ønsk meg bedre lykke neste gang :)

*hehe* Bedre lykke neste gang,det kan du trenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan dere slutte å ønske meg lykke til, og heller innrømme at innlegget virket troverdig! :)

Helt ærlig, nå lyver jeg ikke, tanken på at det var du som hadde skrevet det var der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, nå lyver jeg ikke, tanken på at det var du som hadde skrevet det var der. :-)

Det er merkelig, for det er faktisk første gang jeg har skrevet anonymt her, etter den fatale episoden om G-punkt herligheter, og sprutorgasme, i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig, for det er faktisk første gang jeg har skrevet anonymt her, etter den fatale episoden om G-punkt herligheter, og sprutorgasme, i fjor :)

Ligger det innlegget på B-sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...