Gå til innhold

Hun tok han og dro


Gjest En desperat far

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    24

  • Amiga

    8

  • SoriaMoria

    3

  • Apostrof

    2

Mest aktive i denne tråden

Syned det var en artig historie... ikke mye i veien med hverken fantasi eller skriveferdigheter :-)

Fått noen nye filmer fra www.play.com?

Nei, nå har jeg ikke bestilt på en stund.

Siste filmen jeg fikk var vel Leon.

De har for øvrig noen veldige gode tilbud om dagen. F.eks. har de en spesialversjon av Forrest Gump til £8.99.

Det samme gjelder en hel del andre gode filmer, i spesielversjoner.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1-1!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg ikke bestilt på en stund.

Siste filmen jeg fikk var vel Leon.

De har for øvrig noen veldige gode tilbud om dagen. F.eks. har de en spesialversjon av Forrest Gump til £8.99.

Det samme gjelder en hel del andre gode filmer, i spesielversjoner.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1-1!!!!!!!!!!!!!!!!

Også ser du på sånn derre fotball...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tenkte jeg å skrive et innlegg som kunne engasjere og provosere, og i utgangspunktet virket innlegget veldig bra. I hvertfall helt til jeg begynte å skrive. Da tok jeg plutselig med en rekke faktorer som overgikk all galskap.

Ønsk meg bedre lykke neste gang :)

synes vel at det gikk galt allerede i første setning jeg da ..."lengre tid hatt et forhold til min mors barn" :-)

*hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes vel at det gikk galt allerede i første setning jeg da ..."lengre tid hatt et forhold til min mors barn" :-)

*hihi*

Ja, men det var en skrivefeil. Helt seriøst... Men jeg ser også at den skrivefeilen var ganske stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, men det var en skrivefeil. Helt seriøst... Men jeg ser også at den skrivefeilen var ganske stor :)

hehe - ja den "skrivefeilen" som du kaller det, hevet i alle fall ikke troverdigheten på innlegget, for å si det sånn :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ja den "skrivefeilen" som du kaller det, hevet i alle fall ikke troverdigheten på innlegget, for å si det sånn :)

klem

Det har du veldig rett i S/M, og jeg skal være den første til å innrømme at jeg burde lest igjennom innlegget før jeg skrev det. Kanskje jeg da hadde sett at det hele var svært lite troverdig, og bare et resultat av min fantasi som aldri eier noen grenser...:)

Det er morsomt å sette seg ned, skrive ett sånt innlegg uten å ane hvor det skal ende, og utifra det få konstantert at jeg faen ikke er mye god i hue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du veldig rett i S/M, og jeg skal være den første til å innrømme at jeg burde lest igjennom innlegget før jeg skrev det. Kanskje jeg da hadde sett at det hele var svært lite troverdig, og bare et resultat av min fantasi som aldri eier noen grenser...:)

Det er morsomt å sette seg ned, skrive ett sånt innlegg uten å ane hvor det skal ende, og utifra det få konstantert at jeg faen ikke er mye god i hue :)

Det mest utrolige med hele innlegget var jo faktisk atjeg leste gjennom _hele_ greia, helt til siste puktum, til ttross for den fatale feilen i første setning :-O

Så jeg er nok ikke så god i hue' jeg heller nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest utrolige med hele innlegget var jo faktisk atjeg leste gjennom _hele_ greia, helt til siste puktum, til ttross for den fatale feilen i første setning :-O

Så jeg er nok ikke så god i hue' jeg heller nei :)

Nei, men det har ingen noengang påstått at du er heller, vettu S/M :)

Men da er vi to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg ikke bestilt på en stund.

Siste filmen jeg fikk var vel Leon.

De har for øvrig noen veldige gode tilbud om dagen. F.eks. har de en spesialversjon av Forrest Gump til £8.99.

Det samme gjelder en hel del andre gode filmer, i spesielversjoner.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1-1!!!!!!!!!!!!!!!!

helvete var det deg.....He he he...du er ikke sann mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...