Gå til innhold

Hun tok han og dro


Gjest En desperat far

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    24

  • Amiga

    8

  • SoriaMoria

    3

  • mariaflyfly

    2

Mest aktive i denne tråden

Det er et kompliment!!!!! *Fnyser*

Var det ikke han som skrev "enke for ett år"?

Det er isåfall eneste jeg har lest, dvs forsøkt lest, og det var ikke akkurat en spesielt god bok...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke han som skrev "enke for ett år"?

Det er isåfall eneste jeg har lest, dvs forsøkt lest, og det var ikke akkurat en spesielt god bok...

:)

Prøv "En bønn for Owen Meany". Den er bedre. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv "En bønn for Owen Meany". Den er bedre. =)

Jeg tror jeg holder meg til de norske en stund til. Det er så jævla mange gode, og så alt for mye jeg ikke har rukket å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å få gitt deg et godt svar, så trenger jeg en bedre forklaring på din første setning: "Jeg og min mors barn har i flere år hatt et forhold" - - - - betyr det at du har deg med søskenen dine også? I så fall så skjønner jeg samboeren din, og Afrika er nesten ikke langt nok unna-----sorry , men leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who else, baby :)

Det var en ganske bra fabrikert historie...det skal du ha!=o)Oppdaget ikke feilen de andre bemerket heller jeg:)

Har en tendens til å skum lese lange innlegg,har misset noen ganger på det og svart feil.. He he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få gitt deg et godt svar, så trenger jeg en bedre forklaring på din første setning: "Jeg og min mors barn har i flere år hatt et forhold" - - - - betyr det at du har deg med søskenen dine også? I så fall så skjønner jeg samboeren din, og Afrika er nesten ikke langt nok unna-----sorry , men leit.

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ganske bra fabrikert historie...det skal du ha!=o)Oppdaget ikke feilen de andre bemerket heller jeg:)

Har en tendens til å skum lese lange innlegg,har misset noen ganger på det og svart feil.. He he he...

Hehe, det har jeg gjort også, og mange ganger svarer jeg på lange innlegg uten å vite hva som står i dem. Svaret er kun basert på overskriften.

Men det må du ikke si til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har jeg gjort også, og mange ganger svarer jeg på lange innlegg uten å vite hva som står i dem. Svaret er kun basert på overskriften.

Men det må du ikke si til noen :)

My lips are sield baby!=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo med bakrus formen jeg er i var den hysterisk....=o)

Snodig at jeg blir mere bakrus på mandager etter fest på lørdag...

Det hender jeg får den mandagsbakrusen selv. Den er mer ubehagelig enn søndagsbakrusen. Den ting er sikkert!

Jeg syntes ikke det jeg skrev var spesielt bra skrevet, men fantasien min er nok ganske god... Tok meg trossalt 10 min å skrive innlegget, og ikke visste jeg hvor det skulle bære når jeg begynte å skrive.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...