Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg er veldig glad i koke meg noe varmt til kvelds. Det jeg lurer på om det blir veldig stor forskjell hvis jeg koker grøten på lettmelk eller på vann? Skjønner jo at det blir flere kalorier, men metter ikke grøten mye mer når det er melk i den? Er det fetende å bruke melk isteden for vann? Når det gjelder havresuppe er det jo praktisk talt nødvendig å bruke melk, ellers smaker det jo ingenting...noen som har noen formeninger om dette? Er ikke på slankern, men vil ikke legge på meg mer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Nja, litt melk er jo sundt, inneholder jo mye bra du trenger jo ikke ta helmelk, ta en lettere variant, skummel, lett eller eksra lett;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.