Gå til innhold

Anker, asså, ....faen! Det er det på tide å rødde opp blant webbisene dine!


musikeren

Anbefalte innlegg

uppsan! :-)

Dere er nok ikke de beste venner nei...hehe

Om du klippet og limte innlegg fra det stedet som jeg skrev om, så håper jeg du er klar over at en eller flere der inne bruker nicket(-ene) til mr. Kahn, for å få han i et verre lys enn han er (om mulig) Det er en av de tingene vi har tatt opp med den plassen. De har store problemer der inne med en - eller flere, -det er det vi ikke vet,- som har fått han "på hjernen" og beskylder gubben for å være ALLE omtrent, -og krangler med seg selv.

Vi har vært borte i helgene, uten telefon eller internetttilgang og kommet tilbake og lest innlegg som liksom er skrevet av han.

Dette til orientering :-)

Ellers er det VELDIG forståelig at du hisser deg opp på vegne av Tonie (om det var det du gjorde i det innlegget som ble slettet, og jeg bare gjetter) - sånn sett er du og gubben HELT like...riv kjeft, sleng dritt, ja, men rør ikke kjæresten min. :-)

Tonie og jeg kan sikkert slåss sjøl vi! *kremt* har ikke noe å slåss om egentlig.

Jeg vet dette burde ligget på meldinger, eller kanskje ikke på DOL i det hele tatt, men jeg tar sjansen. Debattsiden Dagen har følgende melding på forsiden:

Forum is currently offline

Forum is currently offline for maintainance. Please try again later

Ser ut til at styringen på den siden har vært mangelfull, og at de nå har tatt konsekvensen av det.

Gubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke som den gang Simon var Webbis nei.

Hvorfor ikke ta dere sammen og prat med oss? Det gjorde han - hvorfor ikke dere?

Anker er ok, men langt borte. Webmaster(ene) - ikke som før.

Det er rart igrunn at alt kan tåles på dagtid.

Anker: Vil du ha det som det var, eller er det penger du luker? Ikke bli sint, men svar ordentlig.

Mvh Shandy

Simen var jo en hyggelig kar ;-)

Men DOL har også blitt mye større enn den gangen. Og da krever det sikkert mer av en webmaster, gjetter jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette burde ligget på meldinger, eller kanskje ikke på DOL i det hele tatt, men jeg tar sjansen. Debattsiden Dagen har følgende melding på forsiden:

Forum is currently offline

Forum is currently offline for maintainance. Please try again later

Ser ut til at styringen på den siden har vært mangelfull, og at de nå har tatt konsekvensen av det.

Gubben

:-) hvisker; fiiint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen var jo en hyggelig kar ;-)

Men DOL har også blitt mye større enn den gangen. Og da krever det sikkert mer av en webmaster, gjetter jeg på.

Joda Rusle, jeg skjønner at det trengs mer enn en Webbis :)

Men hvis de f.eks hadde stengt dol kl. 24.00 hver kveld, ville de nok blitt spart for mye arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...