Gjest AnneW Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 er det skadelig å spise for mye krom, prøver å få ned godte suget, men må ta mer en den daglige pillen det er anbefalrt bakpå pakken. er det som med vitamniner at får du får mye gjør det ingen nytte det bare kommer ut igjen, eller er det skadelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det er vannløselig, så kroppen vil skille ut det overskytende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det er vannløselig, så kroppen vil skille ut det overskytende. Eh...krom er da ikke vannløselig! Det er ikke kjent for å være giftig, men store doser anbefales likevel ikke. Terapeutisk dose er ca 300 mcg. Mener jeg. Korriger meg gjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Eh...krom er da ikke vannløselig! Det er ikke kjent for å være giftig, men store doser anbefales likevel ikke. Terapeutisk dose er ca 300 mcg. Mener jeg. Korriger meg gjerne. Ops, det er nok riktig at krom ikke er vannløselig, ja.. Finner nemlig ikke noe som sier noe annet nå som jeg leter, det er nok noe jeg bare har trodd. Men det som er riktig er at krom ikke har kjente bivirkninger med relativt høye doser, vannløselig eller ei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SanJac Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ops, det er nok riktig at krom ikke er vannløselig, ja.. Finner nemlig ikke noe som sier noe annet nå som jeg leter, det er nok noe jeg bare har trodd. Men det som er riktig er at krom ikke har kjente bivirkninger med relativt høye doser, vannløselig eller ei. Man bør vel helst ikke tulle med mineralbalansen. I stedet for å spise godteri, kan du ikke spise litt frukt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.