Gå til innhold

Lite?Nok?Formye?

Gjest Har lyst på mer eg nå..

Anbefalte innlegg

Gjest Har lyst på mer eg nå..

Har ikke peiling på hvor mye mat kroppen min egentlig trenger siden eg er sulten hele tiden uasett, men her er hva eg har spist i dag:

06.30 Toro`s frokost grøt

07.00 trening 6 ølgjer tebeletter og en krom

09.00 en gullerot

11.00 et rødt eple og to skiver med ost og raprike

13.45 7 blå plommer

15.oo pasta al pesto med to grove brød skiver til, seks ølgjær tabeletter og en kromn

16.00 (fremdeles sulten etter middag) et stykke sitron kake

en halv pære, en appelsin og en banan i fruktsalat.

18.00 fire grove knekkebrød med tilsammen en hel boks makrell i tomat på.

20.00 to sitron kakestykker

dette må gj være mer en normalt enda eg er stor ( 26,6 i index) men er over 1.80 høy da!

eg prøver med krom å få ned mat suget iallefall søt behovet med det kan da ikke være normalt å spise må mye og enda være sulten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør spise mer rett etter trening.

men syntes ikke du at eg spiste litt mye, det kan vel ikke være normal å proppe i seg så mye vel?

det ble 2 kakestykker til når eg kom hjem, men vi har sjelden kake, vanligvis så er det grovdrød med makrell i tomat eller leverpostein, men alikevel, er det ikke veldig mye mat dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...