Gjest Vil jo gjerne Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hvordan klarer dere å motivere dere til å trene en dag dere ikke har lyst? eg sliter litt med motivasjon for tiden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Du kan tenke at det er deilig når du først er på treningen, og tenke over hvor bra trening er for kroppen din og psyken din. I tillegg kan du tenke sånn at hvis du ikke gjør det i dag er det enda mindre sjanse for at du gjør det i morgen, og den sirkelen vil du ikke inn i.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Slitsomt mens det står på men en får så mye igjen for å trene..og "oppturen" starter allerede rett etter treningsøkta Da føler iaffal jeg meg klar til en ny dag (trener i 45 min. før frokost) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnolia Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvis du er medlem av et treningssenter anbefaler jeg deg å gå på gruppetimer (spinning og aerobic)....det hjelper å trene med andre, iallefall for meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.