Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg er en jente på 17 som har hatt spiseforstyrrelser. Jeg er nå noenlunde normalvektig, er 1.68 m høy og veier 54 kg. Enda er jeg litt tynn, men ønsker å legge på meg muskler, ikke fett. Er fotballspiller, og trenger litt styrke. Hvordan kan jeg legge på meg og samtidig kontrollere det slik at det blir muskler og ikke fett? Trenger spes mer muskler i lår og legger.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slappfisken Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Du kan ikke «legge på deg» muskler. Eneste måte å få musklene større på er å trene disse. Ved styrketrening f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakken Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Du kan ikke «legge på deg» muskler. Eneste måte å få musklene større på er å trene disse. Ved styrketrening f.eks. Du trener jo, så da vil jeg anbefale at du får i deg næringsrik kost med proteiner (omdannes til muskler ved trening). Frukt og grønnsaker og sunne karbohydrater. Drikk myyyyyyyye vann, slik at du får renset kroppen for avfallsstoffer. Ta også tilstrekkelig med næringsstoffer i tillegg til maten. (vitaminer, mineraler, antioksidanter, omega3 o.s.v.) Hilsen Bente! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.