Gå til innhold

Hjemmeside-url


Gjest Borte vekk???

Anbefalte innlegg

Gjest Borte vekk???

Er de ikke her mere? ( http://www.doktoronline.no/homepage/ ) Jeg har jo brukt denne hver gang, har den til og med bokmerket!?? Den har da fungert før. Forstår ingenting akkurat nå :oO

Jeg får kun opp en side som sier:

Forbidden

You don't have permission to access /homepage/ on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.12 Server at www.doktoronline.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borte vekk???

Er det denne siden du vil inn på? http://www.doktoronline.no/pub/forum/homepage_list.html

Nei, det var den jeg skrev adressen til i første innlegget jeg mente. Hvorfor er den plutselig borte/forbidden nå da? Den fungerte jo før?!

Nå har jeg lagret den du kom med også, men jeg bare lurte på hvorfor den første er borte.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Nei, det var den jeg skrev adressen til i første innlegget jeg mente. Hvorfor er den plutselig borte/forbidden nå da? Den fungerte jo før?!

Nå har jeg lagret den du kom med også, men jeg bare lurte på hvorfor den første er borte.

:o)

Den første siden er sikret fordi vi har skrudd av list funksjonen i Doktor Online.

Det er praktiske og sikkerhetsmessige grunner til dette, men den samme informasjonen ligger jo tilgjengelig på den URL'en som er nevtnt over.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borte vekk??

Den første siden er sikret fordi vi har skrudd av list funksjonen i Doktor Online.

Det er praktiske og sikkerhetsmessige grunner til dette, men den samme informasjonen ligger jo tilgjengelig på den URL'en som er nevtnt over.

Med vennlig hilsen,

Takk for svaret!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...