Albertine Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Alle vet jo at det er veldig bra å drikke masse vann, både når man slanker seg og ellers. Men man kan jo gå i surr i vanndrikkinga også! Skal du drikke mer enn halvannen liter har jeg følgende tips til deg: Skaff deg en halvlitersflaske (en halv liter er mer overkommelig enn en hel) og bestem deg for hvor mye vann du skal drikke i løpet av dagen. (Jeg skal drikke fire liter.....) Skal du drikke to liter, finn så fram fire gummistrikk og fest på toppen av flaska. Hver gang du har drukket tom flaska, flytter du et strikk til bunnen av flaska, fyller flaska igjen og fortsetter sånn til du har flyttet alle strikkene. Dagen etter begynner du bare på toppen igjen. Jeg synes dette er mye enklere enn å bruke store, uoverkommelige flasker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakken Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Kjempesmart! Takk for tipset. Har jo problemer med å om jeg drikker nok vann når jeg bare heller det i glasset. Det er jo så kjempeviktig å drikke nok vann, så dette tipset skal jeg benytte meg av heretter! Ha en fin dag! Hilsen Bente! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor til fler Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Kjempelurt! Jeg har som regel ikke problemer med å drikke nok vann, men ideen er kjempelur. Du er smart du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.