birdie Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 WOW!!! Få ta på deg! :-) Men jeg var en 14-åring - gudsord fra landet, nesten ukyssa og greier! Jeg kjøpte Gul Merit i 10-pakninger og lekte overlegen når Anita Skorgan smilte og nikket til meg i kantina...hehe. Ja, og så er jeg faktisk spybøtte i fjernsynsteateret TWIGS....*s* Jeg jobbet ved rekvisittavdelingen - morsomt. Var ikke faren din det vel? :-) Hehe, ja, det ga status å ha en far i NRK, vettt'u! Pappa jobbet med noe så kjedelig som vedlikehold av kameraene, men kontorene ders lå rett ved kulissesnekkeriet - og studio 1-4. Gjett hvor _jeg_ tilbragte dagene når jeg var med han på jobb.. Og du - kantina heter "messa", altså.. Þ Var fort gjort å snuble i sine egne sko der, ja! *storøyd tiåring* Ellers var det en fin øvelse i å avsløre bløff og bedrag, det å sitte som flue på veggen under opptak av ulike tv-serier og -programmer - og ikke minst det å se hvordan kulissene ble laget! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.