Gå til innhold

Om å kommentere innlegg til andre!


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    31

  • SierDuDet

    22

  • MaryBeth

    16

  • tigertrollet

    13

Mest aktive i denne tråden

Nei? Men om man ønsker svar og kommentarer, så hjelper det litt om man følger opp innleggene sine.

Det har jeg da også gjort men men... dette er noe mange nye opplever.. men det går seg vel til vil jeg tro:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg da også gjort men men... dette er noe mange nye opplever.. men det går seg vel til vil jeg tro:O)

Det gjør det nok :o)

Når man sitter her på "100 nyeste" så er det omtrent umulig å se på alle innleggene som ruller forbi. Når jeg ser en overskrift som jeg syns virker interessant, klikker jeg meg inn på det for å lese mer. Om det er et innlegg jeg har hoppet over men ser at den samme overskrifter kommer igjen og igjen og jeg skjønner det er en debatt på gang, blir jeg nysgjerrig og klikker meg inn der og. Derfor er det viktig å følge opp de innleggene man selv skriver, både for å skape en debatt og for å komme med tilbakemeldinger til de som svarer deg, dersom det er aktuelt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror de svarer der de føler de har noe å tilføre..

Jeg har lagt merke til at de med kjente nick får tånnevis med svar..derfor lurer jeg..seru:)

Selv om temaet kan være lite intresant i utgangspunktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg tror de svarer der de føler de har noe å tilføre..

Noen av de som ofte svarer tilfører svært lite og har som oftest bare nedsettende ting å komme med. Tenkte ikke på deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at de med kjente nick får tånnevis med svar..derfor lurer jeg..seru:)

Selv om temaet kan være lite intresant i utgangspunktet!

Det er nok slik at folk kjenner hverandre. Og selvsagt er det slik at kjentfolk snakker sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at de med kjente nick får tånnevis med svar..derfor lurer jeg..seru:)

Selv om temaet kan være lite intresant i utgangspunktet!

Er enig med deg, svarene utvikler seg som regel til "chatting mellom kjente".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at de med kjente nick får tånnevis med svar..derfor lurer jeg..seru:)

Selv om temaet kan være lite intresant i utgangspunktet!

Svarene har vel mye med hvor aktiv du er her inne,er du aktiv blir jo nicket automatisk kjent og vil gå igjen på de fleste tråder...

Det er vel også som Carma sier følger du opp dine egne tråder og de du svarer, gjør de det samme tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok slik at folk kjenner hverandre. Og selvsagt er det slik at kjentfolk snakker sammen.

seff favn at dere kjentfolk snakker til hverandre..men er det ikke det meldinger er til for da???

Ett tema kan plusstelig miste sin mening da dere kjentfolk snakker og snakker til hverandre..hehe ingen negativ kritkk i den forstand..kan være at jeg selv blir akkurat likedan:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok slik at folk kjenner hverandre. Og selvsagt er det slik at kjentfolk snakker sammen.

Helt riktig, det er nok mange faktorer for at noen snakker mere enn andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg, svarene utvikler seg som regel til "chatting mellom kjente".

Nja er ikke helt med på den da,jeg har stygge chatte vaner her inne,men jeg kjenner ikke en kjeft RL.

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av de som ofte svarer tilfører svært lite og har som oftest bare nedsettende ting å komme med. Tenkte ikke på deg da.

ja noen liker å være litt små bicthi ..trygt er det jo bak ukjente nick..

Å bygge opp noen og se litt fra forskjellige synspunkter kaller jeg å være reflektert. En nedbryter har som regel liten selvtilitt så å få de andre ned på dems nivå skaper en tilfredstillelse uten like..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja er ikke helt med på den da,jeg har stygge chatte vaner her inne,men jeg kjenner ikke en kjeft RL.

=o)

Da kan man ta kosepraten over på meldinger eller finne en vanlig chat å kose seg på. Når man går inn på 100 nyeste og ser den samme tråden går igjen, med de samme nickene annenhver gang nærmest - så skjønner man at tema er sporet av. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noen liker å være litt små bicthi ..trygt er det jo bak ukjente nick..

Å bygge opp noen og se litt fra forskjellige synspunkter kaller jeg å være reflektert. En nedbryter har som regel liten selvtilitt så å få de andre ned på dems nivå skaper en tilfredstillelse uten like..

Å, jeg vil si at fordelingen av bitchy på kjente og ukjente nick er likelig fordelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff favn at dere kjentfolk snakker til hverandre..men er det ikke det meldinger er til for da???

Ett tema kan plusstelig miste sin mening da dere kjentfolk snakker og snakker til hverandre..hehe ingen negativ kritkk i den forstand..kan være at jeg selv blir akkurat likedan:O)

...'dere kjentfolk'...

Vel, personlig kjenner jeg på en måte alle og ingen. Roter dessverre sammen noen av nickene (helt håpløst, jeg vet det) og da er jeg jo i grunnen like langt. Jeg hører med andre ord ikke til den harde kjerne av de som kjenner hverandre på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man ta kosepraten over på meldinger eller finne en vanlig chat å kose seg på. Når man går inn på 100 nyeste og ser den samme tråden går igjen, med de samme nickene annenhver gang nærmest - så skjønner man at tema er sporet av. Igjen.

Jeg tror kanskje at du er inne på feil plass,siden Dol fungerer sånn som du ser det!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at du er inne på feil plass,siden Dol fungerer sånn som du ser det!

=o)

Spørsmålet er heller hvem som er på feil plass når noen gjengangere stadig gjør seriøse spørsmålstråder om til en replikkveksling som har null interesse i forhold til temaet. Da synes jeg heller de kan flytte seg over på meldinger, det er derfor det forumet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er heller hvem som er på feil plass når noen gjengangere stadig gjør seriøse spørsmålstråder om til en replikkveksling som har null interesse i forhold til temaet. Da synes jeg heller de kan flytte seg over på meldinger, det er derfor det forumet er der.

Hvorfor ikke bare stå over å lese når du ser det utvikler seg til prating?

Det gjør jeg ofte selv, å syns det er helt greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...