Gå til innhold

Om å kommentere innlegg til andre!


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bare stå over å lese når du ser det utvikler seg til prating?

Det gjør jeg ofte selv, å syns det er helt greit:)

Når det er i mine tråder er det irriterende. Og for ordens skyld; jeg lar være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    31

  • SierDuDet

    22

  • MaryBeth

    16

  • tigertrollet

    13

Mest aktive i denne tråden

Har ikke lest alle svarene, men for min egen del faller jeg ikke under betegnelsen "gammel traver" og svarer på det som interesserer meg.

Noen ganger har jeg noe å bidra med -andre ganger er jeg bare full av faen og tull fra ende til annen.

Hvis det plager noen får de si i fra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle svarene, men for min egen del faller jeg ikke under betegnelsen "gammel traver" og svarer på det som interesserer meg.

Noen ganger har jeg noe å bidra med -andre ganger er jeg bare full av faen og tull fra ende til annen.

Hvis det plager noen får de si i fra:-)

Jepp og jeg har gitt tiger å rufsa huden full for å prate "ihjel" mine tråder rett som det er!!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er i mine tråder er det irriterende. Og for ordens skyld; jeg lar være.

Ja ja jeg ser ikke noe galt i at folk jabber her inne....koser meg jeg!=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp og jeg har gitt tiger å rufsa huden full for å prate "ihjel" mine tråder rett som det er!!!

;)

Faen, der var du igjen!

*dukker*

Jeg unnlot å kommentere FU-tråden om hvem som ødelegger trådene. La du merke til det. Lå og gjemte meg under senga til tråden var borte..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, der var du igjen!

*dukker*

Jeg unnlot å kommentere FU-tråden om hvem som ødelegger trådene. La du merke til det. Lå og gjemte meg under senga til tråden var borte..

:)

He he jeg har dere under oppsikt,jeg vil komme pesende,trampende,skrikende,brølende og knall hardt ned på dere neste gang!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he jeg har dere under oppsikt,jeg vil komme pesende,trampende,skrikende,brølende og knall hardt ned på dere neste gang!!

;)

Så med andre ord så har du hatt det dønn kjedelig mens jeg har vært fraværende i noen uker? *blunker*

Tufsa fungerer nemlig best i flokk -og nå er flokken tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja jeg ser ikke noe galt i at folk jabber her inne....koser meg jeg!=o)

Tja. Som jeg ser det så gjelder vel skikk og bruk her inne som ellers. Jabber du i vei i RL også når noen prøver å snakke saklig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er med jevne mellomrom enkelte som spør om det samme, og det er sannsynligvis deg hver eneste gang.

Vedkommene klarer i det miste aldri å komme med eksempler på at vi bare svarer de vi kjenner, og det klarer selvsagt ikke du heller.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord så har du hatt det dønn kjedelig mens jeg har vært fraværende i noen uker? *blunker*

Tufsa fungerer nemlig best i flokk -og nå er flokken tilbake..

He he har skjønt hele veien at du har identitets problemer eller rettere sagt flere identiteter....

Skal du ikke presentere resten av flokken din?

Serru jeg begynner å more meg allerede?? Jeg har vist savnet deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sovet. Da blir jeg veldig amper, så drit i svaret nedenfor om du skulle føle deg truffet.

Begynner å våkne litt nå,og da blir jeg mye lettere og ha med å gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er med jevne mellomrom enkelte som spør om det samme, og det er sannsynligvis deg hver eneste gang.

Vedkommene klarer i det miste aldri å komme med eksempler på at vi bare svarer de vi kjenner, og det klarer selvsagt ikke du heller.

God bedring.

beeeeeeee nice SDD!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Som jeg ser det så gjelder vel skikk og bruk her inne som ellers. Jabber du i vei i RL også når noen prøver å snakke saklig?

Jabber som en helt,men er nok ganske så saklig i RL OGSÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he har skjønt hele veien at du har identitets problemer eller rettere sagt flere identiteter....

Skal du ikke presentere resten av flokken din?

Serru jeg begynner å more meg allerede?? Jeg har vist savnet deg!!!

Neste gang du blir sinna skal jeg lete opp dette innlegget ditt som bevis for at du innerst inne er glad for at tigern & Co er her..

*blafrer med øyevippene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...