Gå til innhold

Om å kommentere innlegg til andre!


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    31

  • SierDuDet

    22

  • MaryBeth

    16

  • tigertrollet

    13

Mest aktive i denne tråden

jøss så dere surra nu..

Husker deg vet du..men du vet nok ikke hvem jeg er..!

Ikke hør på meg, jeg hadde nettopp våknet.

Det er unnskyldning god nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss så dere surra nu..

Husker deg vet du..men du vet nok ikke hvem jeg er..!

Du er velkommen til å surre litt selv, vet du. Som takk for at vi herper tråden din. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen til å surre litt selv, vet du. Som takk for at vi herper tråden din. *ler*

jaaaa den er grei..blir bare glad nu hehe..endelig litt respns på min tråd..phu!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen klager, for å si det sånn :)

Hvem tulling ville klaget etter en ONS. Først må du få deg et forhold, før du kan ta imot litt saklig kritikk... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaaa den er grei..blir bare glad nu hehe..endelig litt respns på min tråd..phu!!!!

Ja, det er vel blitt den lengste tråden på lang tid. Takk Carlina, SDD og meg. Hvis du synes det er noe å takke for, da... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næi jeg er ikke solsikke.men husker henne..er hun her enda?

jepp, det er hun :) Trodde ikke hun hadde vært her nå i det siste, men så nettopp noen innlegg av henne.

Hmm - vet jeg hvem du er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er hun :) Trodde ikke hun hadde vært her nå i det siste, men så nettopp noen innlegg av henne.

Hmm - vet jeg hvem du er da?

Husker deg bare litt fordi jeg var på tur ut av dol en periode og da minnes jeg ditt nick sånn litt.. Har vært dol bruker siden 98 men ut og inn med jevne mellomrom..har også vært på dol treff..er fra finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem for folk, tror jeg, da de fleste gjør det iblant. Det ser ut til at den eneste som har problemer med det er deg. Hva forteller det deg?

At jeg har mer folkeskikk enn det lille håndfull dolere som har invadert denne tråden. Som de pleier å gjøre i "alle" andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har mer folkeskikk enn det lille håndfull dolere som har invadert denne tråden. Som de pleier å gjøre i "alle" andre.

ja jeg ser det eg også..men la dem hold på:o)

ble nu gla jeg da at endelig ble det litt fart over min tråd..hehe selv om temaet ble litt borte i private meld..

men pytt pytt...tru om jeg får rekord da?? telle telle..jøss 92 svar men chattngen da;O) ler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker deg bare litt fordi jeg var på tur ut av dol en periode og da minnes jeg ditt nick sånn litt.. Har vært dol bruker siden 98 men ut og inn med jevne mellomrom..har også vært på dol treff..er fra finnmark

Tidligere Lisa tror nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FU om hvem som ødelegger trådene? Hvor er den?

Godt du har vært borte i noen uker da, for da ble vi sikkert ikke nevnt... :-)

*savner deg enda, selv om du er her* ;-)

Hei rufsa mi!

Nei, den FU'en ignorerte jeg. Jeg legger meg da ikke for hogst!

*skviseklemmer tufsa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har mer folkeskikk enn det lille håndfull dolere som har invadert denne tråden. Som de pleier å gjøre i "alle" andre.

Jepp, ingen her har folkeskikk. Men vi koser oss hvertfall her, og er ikke sure og bitre som visse andre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rufsa mi!

Nei, den FU'en ignorerte jeg. Jeg legger meg da ikke for hogst!

*skviseklemmer tufsa*

Har akkurat fått kjeft for trådherping. Litt lenger ned i denne tråden, av Signatur.

Bør jeg ta kritikken, eller kose meg videre?

*knusekoser tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rufsa mi!

Nei, den FU'en ignorerte jeg. Jeg legger meg da ikke for hogst!

*skviseklemmer tufsa*

Fant forresten ikke FU'en. Er den slettet, eller er jeg sløv? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ingen her har folkeskikk. Men vi koser oss hvertfall her, og er ikke sure og bitre som visse andre... :-)

Jeg er ikke sur og bitter, men derimot helt nøytral. Og har bare påpekt hvordan enkelte bruker dol. Men uansett så jeg aner en viss "overlegenhet" i forhold til at du/dere oppfatter deg/dere som "morsomme". Og det sier meg en del din holdning til andre som ikke er like "morsom" som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...