Gjest Minoca Skrevet 21. oktober 2000 Skrevet 21. oktober 2000 Jeg begynte å jogge/sykle endel for halv annen måned siden. Jeg lurer bare på om en får merkbart tykkere legger av å sykle og/eller jogge? Jeg føler at leggene har blitt litt kraftigere, men det kan jo og være noe jeg innbiller meg.... 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. oktober 2000 Skrevet 23. oktober 2000 Hei, leggene vil nok kunne bli noe mer muskuløse pga. treningen din. Den hovedsaklige muskeltilveksten skjer i løpet av de første 3 ukene, og størrelsen vil ikke fortsette slik som du har erfart her i begynnelsen. Ved avsluttet trening vil denne muskelmassen forsvinne i løpet av 2-3 uker. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.