fisk1365380380 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Sykler rundt 6 km daglig, mn blir ikke i bedre form av den grunn! Jeg blir så utrolig svett og rød som en hummer HVER gang- skyldes dette dårlig form? Noen som har peiling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 At du blir veldig svett kan være et tegn på at du er i god form. At man raskt svetter er også et godt tegn.. Du kan også merke en forskjell på selve svetten når du trener mye, den blir tynnere når du trener ofte, og noe mindre salt. Logisk, egentlig.. Å bli rød i ansiktet har med hudtype og gjøre, skandinavisk tynn hud uten brunfarge blir rød av blodet som strømmer under huden. Om sommeren når man har farge blir man ikke så lett rød når man trener. Det er individuelt hvor lenge rødfargen holder seg etter trening. Tenk på det slik at du ser frisk og sporty ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 6 km er jo ingenting. Jeg husker vi løp 3 km på skolen, og på testene løp jo gutta det på 12 min, og når du i tillegg sykler... Nei, det er alt for lite. Ikke rart du ikke blir i bedre form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fisk1365380380 Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 At du blir veldig svett kan være et tegn på at du er i god form. At man raskt svetter er også et godt tegn.. Du kan også merke en forskjell på selve svetten når du trener mye, den blir tynnere når du trener ofte, og noe mindre salt. Logisk, egentlig.. Å bli rød i ansiktet har med hudtype og gjøre, skandinavisk tynn hud uten brunfarge blir rød av blodet som strømmer under huden. Om sommeren når man har farge blir man ikke så lett rød når man trener. Det er individuelt hvor lenge rødfargen holder seg etter trening. Tenk på det slik at du ser frisk og sporty ut Jasså? Vel, skulle selv ønske jeg så litt mindre ut som en kokt reke med kjertelproblemer.. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.