Gjest SSeL Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Kasta bort 2 timer av mitt liv (som heller kunne vært brukt til bl.a å sett Friends) på å se på en angivelig LIVE-sending fra åpning av en sarkofag og et uutforsket kammer i Keops-pyramiden. Elendig og amatørmessig sending, og en tåpelig arkeolog, som ikke fant noenting, og likevel var i ekstase over de fantastiske egypterne! Var mest opptatt av å poengtere at det var egypterne som hadde bygget pyramidene, og at de ikke hadde vært slaver. Men noe nytt og fantastisk? Nope. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hva er en sarkofag? Går det under kategorien almennkunnskap som jeg burde ha visst? 0 Siter
carma Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 TAKK!! For jeg satt oppe til kl 02:00 i går for én eneste grunn; å få se det her live! Og så ble det ikke sendt her en gang!! Reklamerte for det i evigheter, så ble det ikke sendt til tiden her i Norge. Nå ble skuffelsen litt mindre 0 Siter
Gjest SSeL Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hva er en sarkofag? Går det under kategorien almennkunnskap som jeg burde ha visst? En slags kiste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.