Gå til innhold

Sammenlign en kjendis med en doler :-)


Jane

Anbefalte innlegg

Saken er den at da jeg satt og glante på Ally i går så poppet det plutselig en liten tanke opp i huet mitt (ikke dårlig bare det), jeg fikk det plutselig for meg at molli fra DOL måtte da være ganske lik Ally McBeal i måten å være på. Stemmer det tro? :-)

Jeg funderte litt videre, og kom frem til at SierDuDet må være en tro kopi av Johnny Bravo på Cartoon Network. Det er kanskje ikke alle som veit hvem Johnny Bravo er, men han ser i hvert fall sånn ut:

http://www.cartoonnetwork.com/watch/tv_shows/johnnybravo/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    19

  • Jane

    6

  • SierDuDet

    5

  • birdie

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hehe, jeg tenkte det samme i går, -og lurte på om jeg skulle legge ut det "alternativet DOL-galleriet" - med de bildene folk hadde av seg selv som en kjendis etc. :-)

Selv hadde jeg nok vært moren til Amy ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenkte det samme i går, -og lurte på om jeg skulle legge ut det "alternativet DOL-galleriet" - med de bildene folk hadde av seg selv som en kjendis etc. :-)

Selv hadde jeg nok vært moren til Amy ja...

"det alternative DOl-galleriet"., nå ble jeg nysgjerrig her, flisa... ;o) Hva er det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slags idè om at Sør er ganske lik han der Anders Høglund (?) fra P4 ! (han som har det derre diskusjonsprogrammet, som ALLTID klarer å provosere folk...)

He,he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slags idè om at Sør er ganske lik han der Anders Høglund (?) fra P4 ! (han som har det derre diskusjonsprogrammet, som ALLTID klarer å provosere folk...)

He,he....

Jeg har en klar formening om at Sør er ingen ringere enn Jesus! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en slags idè om at Sør er ganske lik han der Anders Høglund (?) fra P4 ! (han som har det derre diskusjonsprogrammet, som ALLTID klarer å provosere folk...)

He,he....

hehe - artig å høre åssen dere ser for dere andre DOL-ere :)

Klarte ikke helt å se for meg Sør som noe a'la Anders Høglund, men..hehe :) Sør ser så snill ut atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenkte det samme i går, -og lurte på om jeg skulle legge ut det "alternativet DOL-galleriet" - med de bildene folk hadde av seg selv som en kjendis etc. :-)

Selv hadde jeg nok vært moren til Amy ja...

Jeg er jo ny her så jeg har ikke dannet meg bilder av så mange enda. Men flisa ser jeg for meg som Edit Piaf, liten og kraftfull. På grunn av nicket sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innbiller meg at MsSophie ligner litt på Ling.

Ikke så bitchy, da, men utseendemessig. Stemmer det? Hun er jo veldig vakker og sensuell og sofistikert, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at MsSophie ligner litt på Ling.

Ikke så bitchy, da, men utseendemessig. Stemmer det? Hun er jo veldig vakker og sensuell og sofistikert, da.

Jeg tror nok at Såffi er like bitchy som Ling også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ny her så jeg har ikke dannet meg bilder av så mange enda. Men flisa ser jeg for meg som Edit Piaf, liten og kraftfull. På grunn av nicket sikkert.

Flisa har jo lagt ut bilde av seg helt åpent, så det er ingen hemmelighet hvordan hun ser ut. Høyden fremgår derimot ikke på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOLOLOL, Jane!! Trodde jeg var den eneste som ikke klarer å la være å trekke den koblingen der! Når jeg ser på Johnny B tenker jeg på SDD, og når jeg leser SDD's innlegg ser jeg for meg Johnny - enda jeg har truffet SDD og utmerket godt vet hvordan han EGENTLIG ser ut!

*påståelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOLOLOL, Jane!! Trodde jeg var den eneste som ikke klarer å la være å trekke den koblingen der! Når jeg ser på Johnny B tenker jeg på SDD, og når jeg leser SDD's innlegg ser jeg for meg Johnny - enda jeg har truffet SDD og utmerket godt vet hvordan han EGENTLIG ser ut!

*påståelig*

Mener du å påstå at jeg ikke ser ut som denne Johnny-fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...