Gå til innhold

Sammenlign en kjendis med en doler :-)


Jane

Anbefalte innlegg

Flisa har jo lagt ut bilde av seg helt åpent, så det er ingen hemmelighet hvordan hun ser ut. Høyden fremgår derimot ikke på bildet.

Det har ikke jeg sett skjønner du, jeg bare sier hvordan jeg ser henne.

Det er det som er litt morsomt, hvordan man ser for seg de andre doler'ne når man ikke har sett dem. Og som i mitt tilfelle så har jeg ikke sett noen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    19

  • Jane

    6

  • SierDuDet

    5

  • birdie

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mener du å påstå at jeg ikke ser ut som denne Johnny-fyren?

Kanskje ikke heeeelt..? :oÞ

Men har du sett noen av episodene? Tror kanskje at vel så mye av gjenkjennelseseffekten ligger i kombinasjonen {dine innlegg - hans væremåte} som i selve utseendet!

Å mamma, å mamma, å mamma..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spagettibolognese

Kanskje ikke heeeelt..? :oÞ

Men har du sett noen av episodene? Tror kanskje at vel så mye av gjenkjennelseseffekten ligger i kombinasjonen {dine innlegg - hans væremåte} som i selve utseendet!

Å mamma, å mamma, å mamma..!

Jeg har faktisk aldri hørt om denne skapningen, og sånn sett bør jeg vel ikke klage over at jeg ikke ligner videre på han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det faktum at noen har lagt ut bilde av meg på en slik side for ganske sårende.

Musikeren har ikke forandret seg en tuddel siden jeg møtte han, og jeg ser også for meg Sør med palestinaskjerf! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spagettibolognese

Du, jeg synes det er bedritent gjort å legge ut bilde av musikeren her på Dol! Fy flate, det er lavmål. Han var litt full den kvelden, og gjorde endel pinlige ting, men likevel. Skam deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsan..._måtte_ du legge ut akkurat _det_ bildet da? Jaja..men bare en liten unnskyldning..bildet er tatt tidlig om morningen. Man kan tross alt ikke gå rundt og se ut som ei sexbombe døgnet rundt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOLOLOL, Jane!! Trodde jeg var den eneste som ikke klarer å la være å trekke den koblingen der! Når jeg ser på Johnny B tenker jeg på SDD, og når jeg leser SDD's innlegg ser jeg for meg Johnny - enda jeg har truffet SDD og utmerket godt vet hvordan han EGENTLIG ser ut!

*påståelig*

*hehehehe* Så du har sett det du også, ja. Han er en morsom figur denne Johnny B./SierDuDet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at MsSophie ligner litt på Ling.

Ikke så bitchy, da, men utseendemessig. Stemmer det? Hun er jo veldig vakker og sensuell og sofistikert, da.

Okay at Ling og jeg er artsfrender og jeg freser nok omtrent som henne, men der stopper også all liket.....jeg er dessverre verken vakker, sensuell eller sofistikert....*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay at Ling og jeg er artsfrender og jeg freser nok omtrent som henne, men der stopper også all liket.....jeg er dessverre verken vakker, sensuell eller sofistikert....*sukk*

joda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...