Gå til innhold

Sammenlign en kjendis med en doler :-)


Jane

Anbefalte innlegg

Jeg får snakke for meg selv jeg................... Jeg har humøret og galskapen til Jim Carrey, Frisyren til Arnold, alvorsminen til Rosemarie Køhn, Kroppen til Keiko med et lite snev av Hanna Kvannmo.

En liten miks av hva jeg får høre i alle fall.*L*

Kroppen til Keiko? Hehe! Så søtt:-) Liker du også å bli klappet på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    19

  • Jane

    6

  • SierDuDet

    5

  • birdie

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Kroppen til Keiko? Hehe! Så søtt:-) Liker du også å bli klappet på ryggen?

Ja, og kløing bak ørene.... Må vist ha glemt en kjendis før det finnes nok et snev av Lassie her og.

Jeg pisser ikke på trappa til naboen, men jeg er ganske fæl til å tigge ved bordet.*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*føyer Cmoo til testamentet og logger av for å farge øyenbrynene*

He he..du skulle bare visst hvor mye jeg sleit for å finne navnet hennes. Venninner med Beverly Hills-dilla er gode å ha *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..du skulle bare visst hvor mye jeg sleit for å finne navnet hennes. Venninner med Beverly Hills-dilla er gode å ha *s*

Og for meg som knapt nok aner hva Beverly Hills er var det et totalt ukjent fjes! Men pen var 'a, og det holder det, sa Gundersen - det greier seg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...