Gå til innhold

Plutselig stor matlyst!

Gjest Pussig

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg, nå har jeg plutselig fått sånn en voldsom matlyst, og jeg fatter ikke hvorfor.

Jeg har lenge vært på slankern, og gått ned fra 87 til 73 kg. :-) Nå har jeg nådd min idealvekt, og jeg vil likevel ned et par kilo til. Hadde vært supert å klare 70.

Men neida, i det siste har jeg fått sånn en voldsom appetitt. Og da mener jeg de siste tre-fire dagene. Og vekta er plutselig en kilo opp!!!! UTEN at jeg har fråtset i godterier eller slikt. Jeg har spise sunne og normale porsjoner til middag, men er fryktelig sugen på noe hele tiden. KLarer holde meg, men lunsjen er noe større enn før - og middagen noe fyldigere enn før kanskje.

Men jeg trener og er aktiv og tar det ikke så tungt, for jeg går uansett ned igen til 73 gansek fort tror jeg. Men hva kommer det av at man plutselig kan kjenne på en slik voldsom apetitt??

Kan det ha sammenheng med at jeg har eggløsning?

Jeg fatter ikke dette. Er konstant godte-sugen også nå de siste tre-fire dagene, men klarer holde meg.

Utrolig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo vært kjempeflink. Synes du skal være fornøyd med deg selv. Ikke så rart at du føler trang til noe ekstra når du har holdt trangen til dette unna i lange tider. Kanskje et tegn på at du nå slapper litt mer av. Ikke vet jeg!!!

Jeg går selv på en forbrenningskur, og har tatt av 8 kilo de siste 2 månedene, så jeg er da litt stolt selv også. Forsøker å skylde de ekstra kiloene på 3 svangerskap, men vet at det ikke er noen god unnskyldning.

Jeg ønsker deg lykke til med dine få kilo, jeg har noen flere kilo enn deg igjen å ta av.

Hilsen Bente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle nesten tru dette innlegget var skrevet av meg:) Har gått ned fra 88 til 73, men etter ferien har matlysta mi bare økt og vekta hoppet opp til 75 igjen. Trøster meg med at dette sikkert bare er en periode, før kroppen kommer tiolbake i det gode sporet vi hadde:)

Lykke til med de siste kiloene:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...