Gå til innhold

Hva skjedde med "lekre mannfolk", som røkla maskina?


amber sun

Anbefalte innlegg

Ble det tatt bort, eller er det jeg som ikke finner det igjen? Skrevet på Åpent av Snorkfrøken, det var der for et par timer siden, jo.

Helt greit at det er borte, altså, for det er ikke gøy å gå inn på linker som røkler hele maskina så en må starte om igjen. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da en helt ufarlig spøk? At ikke alle har samme type humor er vel greit nok, men jeg synes den var morsom :o)

-Jeg fikk til og med til å lukke den uten å restarte maskinen slik jeg ser enkelte hevder å ha måtte gjøre...

Dette er 2. gang jeg har blitt sensurert på åpent. Blir jeg utkasta snart da?

;o)

I det onde hjørnet- hirr hirr

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en helt ufarlig spøk? At ikke alle har samme type humor er vel greit nok, men jeg synes den var morsom :o)

-Jeg fikk til og med til å lukke den uten å restarte maskinen slik jeg ser enkelte hevder å ha måtte gjøre...

Dette er 2. gang jeg har blitt sensurert på åpent. Blir jeg utkasta snart da?

;o)

I det onde hjørnet- hirr hirr

mvh

Huffameg altså, du er meg ei fæl ei du, Snorkfrøkna! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg altså, du er meg ei fæl ei du, Snorkfrøkna! ;-)

Ja, av og til er jeg litt fæl, men stort sett snill og grei altså ;-)

En skikkelig rampejente er jeg. hiihiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en helt ufarlig spøk? At ikke alle har samme type humor er vel greit nok, men jeg synes den var morsom :o)

-Jeg fikk til og med til å lukke den uten å restarte maskinen slik jeg ser enkelte hevder å ha måtte gjøre...

Dette er 2. gang jeg har blitt sensurert på åpent. Blir jeg utkasta snart da?

;o)

I det onde hjørnet- hirr hirr

mvh

Ikke så farlig, det mest irriterende var at det ikke var noen lekre mannfolk der :)

Jøss a meg, ikke vanskelig det der vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så farlig, det mest irriterende var at det ikke var noen lekre mannfolk der :)

Jøss a meg, ikke vanskelig det der vel.

Når alt stopper opp og man må restarte uten å ha lagret alt man holder på meg så er det ikke så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når alt stopper opp og man må restarte uten å ha lagret alt man holder på meg så er det ikke så gøy!

Nei, det er klart, men så ille var det vel ikke. Klarte ikke DU å stoppe den, når jeg gjorde det?

Sur i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alt stopper opp og man må restarte uten å ha lagret alt man holder på meg så er det ikke så gøy!

Sånn kan det gå i jakten på lekre menn ;-)

Det var ikke meningen å ødelegge for noen, jeg trodde/synes/mener det var en uskyldig spøk. Tilgitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er klart, men så ille var det vel ikke. Klarte ikke DU å stoppe den, når jeg gjorde det?

Sur i dag?:)

1. Jeg klarte ikke å stoppe den og jeg ble sur da det skjedde. (PMS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan det gå i jakten på lekre menn ;-)

Det var ikke meningen å ødelegge for noen, jeg trodde/synes/mener det var en uskyldig spøk. Tilgitt?

Ja du er tilgitt men du skal være glad du satt langt unna da det skjedde! *hehe* Mannen kom og hentet ungene ut fra rommet der PCen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er tilgitt men du skal være glad du satt langt unna da det skjedde! *hehe* Mannen kom og hentet ungene ut fra rommet der PCen er.

*gliser*

Ser det for meg :o)

-Jeg er ikke like "morsom" hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en helt ufarlig spøk? At ikke alle har samme type humor er vel greit nok, men jeg synes den var morsom :o)

-Jeg fikk til og med til å lukke den uten å restarte maskinen slik jeg ser enkelte hevder å ha måtte gjøre...

Dette er 2. gang jeg har blitt sensurert på åpent. Blir jeg utkasta snart da?

;o)

I det onde hjørnet- hirr hirr

mvh

Sikkert gøy i private situasjoner, men når du jobber på jobb PC i tillegg og må restarte, kjøre sikkerhetssjekk ekstra så blir man bra forbannet.

Jeg likte den ikke i dagens situasjon.

Men kunne værtok på hjemmepc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gliser*

Ser det for meg :o)

-Jeg er ikke like "morsom" hver dag....

Tror jeg er PMS før tiden denne måneden, sånn virker det. Hvis det ikke er mangel på andre ting ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da en helt ufarlig spøk? At ikke alle har samme type humor er vel greit nok, men jeg synes den var morsom :o)

-Jeg fikk til og med til å lukke den uten å restarte maskinen slik jeg ser enkelte hevder å ha måtte gjøre...

Dette er 2. gang jeg har blitt sensurert på åpent. Blir jeg utkasta snart da?

;o)

I det onde hjørnet- hirr hirr

mvh

Ikke bare gikk jeg glipp av mannfolka, men maskina streika i tillegg! _Da_ blir jeg sur.

Det _hadde_ vært uskyldig om det bare var en sånn lurelink med "ha ha, du gikk på" e.l. (siden vi som gikk inn på linken bare _måtte_ se noen mannfolk ;-) ), men det er ikke gøy lengre når man må fikse hele oppstarten om igjen. Da blir det bare dumt.

Tenker meg om minst 5 ganger før jeg åpner en link du legger ut en annen gang. Selv om du lokker med menn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er PMS før tiden denne måneden, sånn virker det. Hvis det ikke er mangel på andre ting ;-)

Jeg kan vel ikke akkurat lokke med en link til lekre mannfolk for å få deg i bedre humør. *lol*

Tror jeg skal trekke meg stille og rolig tilbake fra Dol i dag. God idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke akkurat lokke med en link til lekre mannfolk for å få deg i bedre humør. *lol*

Tror jeg skal trekke meg stille og rolig tilbake fra Dol i dag. God idè?

Du får hoste opp en ordentlig link med lekre mannfolk og noen jævla fine bærter til altman, men det hjelper vel neppe for ingen vil tørre å åpne den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg klarte ikke å stoppe den og jeg ble sur da det skjedde. (PMS)

Ok Amiga, jeg skjønner. Jeg satt her å skrev en fullmakt til min sambo. Vi skal bygge ny terasse og da må jeg spytte ut litt av mine sparepenger vet du, men jøss a meg, dette var jo bare småtteri:) Ikke noe farlig eller noe som helst, bare tull.

Jeg tror du mangler noe jeg får nok av :-)

Men dæven, sier ikke mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...