Gjest kan noen hjelpe meg...please?? Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Er det kalorier i arctic water med jordbær smak?? Det står ikke noe på flasken..skal vist være det sammen som arctic water(den blåe,vanlige)bare med jordbæraroma i tillegg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Nam, det er godt, ikke sant? Jeg får ikke tak i det her i byen lenger, det slo visst ikke an. *sukke* Sånn er det alltid når jeg får smaken på noe digg.. Pringles Raclette, Maarud Salt&Vinegar, Sætres og Kims bakte potetgullvarianter (fettfattige!) - borte, borte, borte.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albertine Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Nam, det er godt, ikke sant? Jeg får ikke tak i det her i byen lenger, det slo visst ikke an. *sukke* Sånn er det alltid når jeg får smaken på noe digg.. Pringles Raclette, Maarud Salt&Vinegar, Sætres og Kims bakte potetgullvarianter (fettfattige!) - borte, borte, borte.. Salt & Vinegar..... *vann i munnen* Må visst en tur til England snart, hører jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Salt & Vinegar..... *vann i munnen* Må visst en tur til England snart, hører jeg! Ååååh - ta med litt til meg, da!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.