Gjest toxx Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg er utrolig glad i kylling til middag. Jeg pleier å spise "nuggets" flere ganger i uka, også kyllingfilee. Det jeg da lurer på er om dette kan bli for mye kylling, hvis jeg spiser hver dag? Hva er eventuelt faren med for mye kylling? Takker for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det er ikke farlig i seg selv å spise mye kylling, faren består i det du ikke får i deg fordi du spiser kylling hver dag. Fisk, f.eks. Hvis du ikke har et variert kosthold kan det være lurt å ta tilskudd av vitaminer, mineraler og omega 3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minniet Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du legger iallefall ikke på deg av det! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesi Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det er ikke farlig i seg selv å spise mye kylling, faren består i det du ikke får i deg fordi du spiser kylling hver dag. Fisk, f.eks. Hvis du ikke har et variert kosthold kan det være lurt å ta tilskudd av vitaminer, mineraler og omega 3. Det er stor forskjell på rent kyllingkjøtt og nuggets. Nuggets er panerte og forfriterte, og dermed med et ganske så høyt innhold av fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.