Gjest moley Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 så er høsten her da-og jeg blir trøttere og trøttere... noen som har erfaringer med energi tilskudd, som ginseng ol? syns det høres så dyrt ut jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masan Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg ville heller satse på bedre kosthold, istedenfor å bruke masse penger på energitilskudd. -Hvis det ikke hjelper, så kan du jo prøve ginseng e.l. Har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke om det funker;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 jeg er enig med masan at kosten kan gjøre mye her. hvordan ser en typisk matdag ut for deg ? hvor mye trener du? hvor høy er du og hvor høy er du, kjønn, alder 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.