paalik Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei, jeg er en gutt på 21 år. For et år siden veide jeg 71 kilo, i sommerferien veide jeg 64 kilo, og nå en måned etter veier jeg 58 kilo. Jeg er 183 cm. høy, og fullstendig klar over at dette er en lav vekt for meg. Jeg spiser noe uregelmessig, men etter det jeg mener er det ikke alt for uregelmessig, og jeg spiser mer enn blant annet kjæresten min hver eneste dag. Før brukte jeg å trene ganske mye, og at jeg sluttet med dette kan forklare nedgangen frem til sommerferien, men den etter virker skummel på meg. Har alltid hatt høy forbrenning, men nå virker det som om den er skremmende høy.Jeg jobber i barnehage, er i fysisk aktivitet hver eneste dag, og merker ingen form for lav energi annet enn at jeg blir raskere sliten npå en før? Er min vekt, og vektreduksjon bekymringsverdig, eller er den ufarlig, og forbigående? Håper på svar som kan gi meg hjelp i en eller annen retning. -paal 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.