Gå til innhold

vil bli raskere

Gjest fotballjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er svart på tidligere, men jeg kopierte svaret for å være litt snill:) :

hei

jeg er selv en fotballspiller selv.lite og rask er jeg også.jeg trener mye hurtighet og kondisjon.

det du du burde gjøre er å trene hurtighet kombinert med akselerasjonstrening.

dette trener du på følgende måte:

Hurtighet: for å få en bra hurtighet må beina dine være sterke i tillegg.disse kan du trene på helsestudioer.i vinterpausen løfter du maksimalt av det du kan løfte med 4 serier på 8 repetisjoner.dette gjør du så raskt du kan med et skikkelig fraspark.dette vil trene opp din eksplosive styrke som hjelper deg i rykk og spurt.

når du skal trene dette ved hjelp av løping så trenger du 3 kjegler med 5 meter mellom hver.der løper du fort til den første og tilbake og samme med den siste.dette vil øke koordinasjonsevnen din.du bør helst løpe på tærne siden når du bruker hele fotsolen så bruker du mer tid på å komme til neste skritt.

Akselerasjonstrening: dette er for å komme fortest mulig opp i fart.dette trener du ved å bruke 3 kjegler med minst 80 meter mellom hver.fra den første og til den andre skal du komme opp i fart slik at når du er ved den andre kjegla skal du være i toppfart og denne skal du holde ut og eventuelt komme enda mer i fart til den siste kjegla.

Konklusjon: til alt dette er det viktig at du har sterke ben og selvfølgelig ønske om å komme fortest mulig til ballen.i fotballen kan du bruke denne kombinert med avskjæring og løpe i løpebanen til motstanderen og du vil merke at du har blitt kjappere og smartere ikke minst.

håper at dette er til hjelp

- Michael Owen Jr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...